Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 er i uke 36, og ungen spreller seriøst hele dagen. blir helt sprø, det er skikkelig forstyrrende... ofte mye sprell på natta og, skal den aldri sove?
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Hihi, kjenner til "problemet" Mine var helt rabiate i magen, speielt nr. 2. Koselig med spark og liv altså, men blir litt slitsomt i lengden ja.. Du har ikke så lenge igjen da i minste;)
Countess Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Ntåååå Søtt da..og forferdelig slitsomt!! Jeg har også vært så heldig at jeg har fått en ekstremt aktiv baby i magen! Idag er faktisk første gang de har funnet hjertelyd med en gang når jeg har vært på kontroll, fordi ellers har den styrt rundt så mye at lydene fra bevegelsene har overdøyvet alt annet Folk snakker om at aktivitets nivået skal synke mot slutten? Vel jeg er over termin og har fortsatt en super aktiv baby i magen. Hadde det ikke vært normalt hadde legen din gitt deg beskjed, men er du bekymret ringer du føden. Selv om jeg går ut ifra du hadde gjort det allerede om det var noe som virkelig bekymret deg Alle babyer er forskjellige. Noen spreller og lager mere leven enn andre Vær bare glad du slipper å måtte kjenne etter liv hver dag. Går iallefall ikke en dag der jeg er i tvil Tror ikke de har så lange søvn perioder nå, så den sover nok mere enn nok. Ble litt langt dette nå! Avslutter... Sorry
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 skulle gjerne ringt lege eller jordmor å hørt egentlig, men det er jo INGEN som har tid til meg nå i ferien. Får ikke flere kontroller heller pga ferien! Fikk beskjed om å ringe legevakta om det oppsto noe akutt... litt lei meg og såra over den beskjeden, men får vel bare vente da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå