Snikskytteren er storebror! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hvordan er sexlivet? Har lillegutt (11 dager) på rommet. Jeg har gjerne lyst til å være litt intim med mannen min, men når lillegutt er der, frister det ikke så veldig alikevel... :-/
erteposen + 4 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 En baby på soverommet gjør ikke akkurat susen for sexlivet. Vi brukte andre rom.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Hei Skjønner at det er litt "rart" med barnet ved siden av. Med barn nr 1 ventet vi 8 uker med å ha samleie. Det gikk fint, hun sov jo og hun kunne jo ikke se så langt likevel hehe.. Hvis hun var våken, stoppet vi. Det var litt ubehagelig. Nå har vi en sønn på 1 mnd og hadde første sengekos i går. Han var våken, ser jo som sagt ikke så langt heller. så vi koste oss litt Litt rart er det jo, men det kommer seg nok. Tenkte å legge han på eget rom snart uansett, så da er det lettere å få opp tenninga. Lykke til! og kos dere
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Vel... min er 4 uker, og vi har ikke tenkt tanken engang... Men vi har en på 3 år også som vi må få ut av senga(mannen jobber mye natt og jeg la meg samtidig som henne hele sv.skapet, enklest å sove sammen da...). Men jeg husker jo fra sist at når babyen sov godt var det ikke noe problem å kose i mørket, måtte bare være stille... ;o) Tror vi startet opp igjen etter ca 5-6 uker sist...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Merker det... huff... Når han er i "sove for natten modus" så er jeg jo så sliten at å planlegge stemningen i et annet rom blir bare rart tror jeg.... Har ikke noe annet rom for mini før neste år heller =(
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Sist brukte vi andre rom for ingen av oss klarer å ha sex på samme rom som babyen. Denne gangen har jeg ikke engang tenkt tanken enda. Jenta mi er også 11 dager, og jeg ser for meg at det fremdeles er noen uker til jeg kommer til å få lyst på sex.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2009 hmm.. kom lysten min uvanlig tidlig tilbake?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Vi hadde sex på samme rom hvor hun sov. Hadde sex første gang 18 dager etter fødselen :-)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Kanskje vi som har hatt ks har litt mer lyst på sex? Bare en tanke.. gjør kanskje mer vondt hos andre nedentil 11 dager etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå