Gå til innhold

man skal ikke klage på et mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av at gravide klager.

klager over ditten og datten...

alt er bare jævlig osv osv...

greit, jeg skjønner det ikke er enkelt og at noen har det verre enn andre. men det blir da ikke bedre av å klage.

det eneste er at folk rundt blir dritt lei!

vær glad du er gravid og ta det som en ekte kvinne!!!

(dette gjelder ikke alle.. men så alt for mange!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Er du en av de som har hatt et prikkfritt svangerskap du eller?! Selvfølgelig må folk få klage, det er lov og være lei!!

Har du f.eks gått med mer enn et barn i magen samtidig?

Du fremstår som en real tulling!

Skrevet

å klapp igjen HI, har du vært gravid eller? det er noe av det verste jeg har opplevd vertfall!

har aldri klaget til noen jeg kjenner, så får ikke litt dårlig samvittighet av å syte på et forum...

Skrevet

Kjære deg HI, jeg forstår godt hva du mener, men du skal vite at gravide som klager mener jo ikke at de skulle ønske de ikke var gravide. Det er ikke det at man venter barn man klager over. Man kan jo være kjempeglad for akkurat det selv om man sliter med en del symptomer.

Jeg har slitt med å bli gravid, og sa alltid at de som klaget skulle bare visst hvordan det er å slite, og jeg skulle ikke klage, bare jeg ble gravid. Så ble jeg endelig gravid. Og er selvfølgelig lykkelig for det, men helsen er ikke bra i det hele tatt. Sliter med store smerter og det er ikke alltid mulig å holde maska.

Skulle ønske jeg var av dem som hadde et lett svangerskap og gikk rundt i lykkerus hele svangerskapet. Men sånn ble det ikke. Jeg sliter, og synes det er litt godt å få dele det som er vanskelig i livet mitt med mine nærmeste. Det er godt å få litt medfølelse. Er jo likevel overlykkelig for at jeg venter barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...