Gå til innhold

Hvordan er tempraturen i Egypt i desember??:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å reise en uke i romjulen til en varm plass med masse sol,og tenkte da bla annet på egypt,men er det varmt der da,tro?I Sharm el-Sheikh:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der i midten av desember i fjor og jeg synes ikke det var varmt. Var varmt hvis du lå stille ved bassenget. Stranden var veldig kald og kunne ikke være der før 12 på formiddagen. Da var det ok temperatur.

Kan jo være det var ekstra kaldt når jeg var der men ikke forvent tropetemperatur:)

Skrevet

Vi var der en romjul/nyttår for 2 år siden.. Og det var bikkjekaldt!!!! Hvertfall i forhold til hva det har vært i bergen de siste dagene :P

Ingen hadde pakket med varme klær, så vi måtte ut å shoppe bukser, gensre og jakker :o)

Spørs sikkert hvor du skal og.. I sharm var det varmere i sjøen enn i bassengene. Stod at barnebassenget skulle være oppvarmet, men datteren min kom seg ikke uti :P

Dagene var vel som våren her, mens kveldene var sein høst.. Og om dere skal være der på nyttårsaften så må dere ikke forvente dere fyrverkeri.. Var hvertfall ikke noe der vi var :)

Skal absolutt tilbake, men har da hørt at oktober er bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...