Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 noen som vet om det er lurt? vanskelig spørsmål, jepp jeg vet d, men er så usikker på om jeg skal gjøre d nå for 3 år eller ikke!
solstråle :) Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har akkurat bundet renten for tre år selv, så jeg vil jo anbefale det Tror ikke renten vil gå så mye lavere, så derfor valgte jeg fast rente for tre år.
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 ja tenker d samme jeg også.. samt da kan jeg legge inn et fast trekk hver mnd i 3 år uten å følge opp om det blir mer eller mindre.. syntes mnd trekk er bedre enn et trekk pr 3mnd jeg
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Har studert økonomi, og en generell retningslinje jeg har lært meg er at man ikke bør binde renten om man fint tåler at den stiger. Det er fordi man med flytende rente i de fleste tilfeller har laveste rente over tid. Men man kan jo selvfølgelig være heldig å binde renta på "riktig" tidspunkt, og spare en del på det. Har man det litt trangt økonomisk, og gjerne vil vite akuratt hva man har å forholde seg til, kan det være greit å binde renta, særlig når den er så lav som nå. Vanskelig spørsmål ja. Har ikke bundet renta selv, men forstår at mange gjør det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå