Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 hadde veldig lite bevegelse i magen under hete perioden her (da var jeg uke 37/38 nå er det bedre temperatur, og babyen leer mere på seg, men syns fortsatt det er lite bevegelse. før ble det alltid liv når jeg drakk kaldt og søtt, spiste sjokolade etc. men ikke nå lenger. (er uke39) hadde en kontroll på riksen for 5 dager siden, med ctg og ultralyd, da så alt bra ut mente jordmor/lege og idag var jeg hos legen å lyttet på babyen (rundt 140) Men jeg går bare å er urolig, hva ville dere ha gjort? er dette vanlig, er de mere rolig rundt uke39-40?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Det er normalt med mindre begvegelse på slutten, det er fordi det er veldig trangt i magen. Har du vært til flere undersøkelser på sykehuset bør du kunne være trygg på at barnet har det bra. Men pass på at du kjenner noe liv hver dag. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Bevegelsene i magen er roligere de siste ukene, for der er så trang inni der da:) Og de bevegelsene en kjenner er ofte litt annerledes enn tidligere, mer bølger og mindre knuffing, om du forstår;) Akkurat som om knær og albuer bare flytter seg under huden din. Det er litt vanskelig å forklare, men det er hvertfall ikke den "trampingen" i magen lenger. Jeg har 2 barn, men ingen i magen nå, så det er en liten stund siden jeg selv kjente dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå