Sabina og gjengen Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Veeeldig spennende og litt skummelt, men hvis kirken er ledig blir det bryllup 6 mars 2010. Vi forlovet oss 31.12-2007 så er nesten litt på tide nå Vi skal ha vielsen på et hotell, de står for alt av dekking styr og stell, mat, drikke og sånn. Hva må vi huske på? Herregud vi vet jo ikkenoe, haha
luckypus Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer :-))) dere går en spennende tid i møte. er ikke så veldig mye,sånn sett å huske på, men noe blir det nok. finne forlovere, ordne papirer, innbydelser, kjole, klær til brudgom, og evnt til brudepike/brudesvenn, og brudebukett... det er det jeg kommer på sånn i farta.....
Sabina og gjengen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Takk , forlovere er i boks, kjolen ska prøves og kjøpes, men vet hvilket jeg skal ha, hvis den er like fin "in real life". ungene er nesten i boks. Brudebukett hadde jeg ikke tenkt på.. Og kom på en ting til, fotograf, men det er halvveis i boks.. Invitasjoner og bordkort er også husket på... Disse papirene.. hvor og når og hvem snakker man med ? Må skrive lister...
luckypus Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 når det gjelder papirer,så må du ringe prestekontoret tror jeg !!! er det ikke vigsel papirer og forloverærklæring de heter da.... ja, tenkte rett etterpå på fotograf,og evnt transport....og frisør.... hehe...kommer sikkert på mere..... bordkort,må du sikkert holde selv....
ipeggy Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer! Står hotellet også for blomsterdekorasjoner? Du finner skjema for prøving av ekteskapsvilkår og forlovererklæring her: http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/andre/skjema-2/blanketter-om-ekteskappartnerskap.html?id=437426
luckypus Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 søkte litt jeg,og fant ut at du kan få papirer på folkeregisteret.... men en annen ting som er litt lurt,og moro, er om du registrer dere på feks bryllupsguiden,kvinneguiden,bryllupsnett,ditt bryllup eller brudesalongen. (du må nesten sjekke ut de sidene,husker ikke hvem av de du kan reistrere deg på) også er det litt inne på allsang.net....når det gjelder sanger,leker og sånne ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå