Tøvsjura Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Ga den noe effekt? Har rocket i over 1 uke og merker litt forskjell, regner jo med at det tar mellom 1-2 mnd før man kan se merkbar forskjell selvsagt, men blir man kvitt kjærlighetshåndtakene, evt ryggvalker? Får man strammere/flatere mage? Takk for ærlige svar :-)
solei Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Absolutt. Hadde ett opphold på 4 mnd. Håndtakene kom igjen. Begynte med rockingen igjen..etter 1mnd var de borte igjen. Rocker 20 min 5-7 dager i uken.
Tøvsjura Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Takk for svar =) Har hørt en del positvit om denne rockeringen, rocker selv 20-30 min daglig så håper det vises om 1 måneds tid =)
Mayken Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har funnet frem min igjen. Rakk aldri å komme ordentlig i gang før jeg ble gravid. Nå finner jeg ikke igjen "bruksanvisningen" Hvor mye er det man skal rocke i starten og hvordan øker man tiden? Noen som vet?
Tøvsjura Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Tror man avgjør selv/ kjenner på kroppen når man kan øke tiden med rockeringen, slik har jeg gjort det i allefall =)
Gemini7 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Men- hvor kjøpte dere denne? Nettside? Pris? Har tenkt å kjøpe jeg også, bare jeg finner ut hvor:)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Casall kommer med noen superbra rockeringer denne sommeren. Det er lagt inn vekt i ringen, slik at man oppnår ekstra effekt. Fås med 1,5 og 2 kg's "innebygde" vekter. Litt usikker på hvilke butikker som kommer til å ta dem inn, men vet at Sportshuset fører en god del Casall...
Tøvsjura Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Gamini7: Du finner denne type rockering på www.flust.no, koser 498,- hvis jeg ikke husker feil. Finnes 3 typer og man velger utifra hvilken vekt man vil at rockeringen skal ha ;-) Jeg har den på 2,2 kg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå