Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Ville dere reagert om noen ringte til barnehagen der du jobbet å spurte om det var noen ledige stillinger. Selv om det ikke var lyst ut noen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Nei, men ring til styrer/daglig leder i så tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Det skjer veldig ofte, så bare ring.. ) Og det er da selvsagt at det er styrer som tar de telefonene da..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Bare å ringe.. Men det er ikke selvsagt at styrer tar telefonen! Hvertfall ikke der jeg har jobbet, og jeg har jobbet i 5 forskjellige barnehager! Men til deg som spurte. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 jeg ville ha ringt og så spurt etter dagli leder.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Bare ring!!!!!!!!!!! -men snakk med styrer.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Nei, det er en veldig lur måte å finne jobb på. Mange har kanskje kortere vikariater ledig, eller trenger ekstra folk en periode, og da er det veldig greit å slippe å utlyse stillinger. Og har du først en fot innenfor er det lettere å få jobb dersom det blir en fast stilling ledig. Ring, spør etter daglig leder, presenter deg, gjerne med bakgrunn (nyutdannet/jobbet i annen bhg osv), og spør om de har behov for ekstra arbeidskraft. Hvis de sier at de har det de trenger for øyeblikket, så spør om å få sende en åpen søknad som de kan ha liggende slik at de gjerne kan kontakte deg dersom det skulle bli aktuelt senere. Ved den åpne søknaden legger du ved en cv, men ikke noen andre papirer, de kan ettersendes ved behov. Dette gjorde jeg da jeg var nyutdannet og søkte jobb. Fikk jobb før skolen var ferdig :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Ville ikke reagert på det. Og er de villig til å begynne som ringevikar er de nesten innenfor dagen etter. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå