Ksenia & Anjem Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Har dere bra tips til extentions med sydd på clips? der man kun trenger en pakke til hele håret ca 40-50cm langt..Hvor?
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjøpte mine på qxl hehe,mine er da 65 cm,har ganske langt hår fra før så jeg måtte ha lange. Er over ett år siden jeg kjøpte dem,og er kjempefornøyd. Bruker dem ikke så veldig ofte nå da,gjorde det oftere før. De er enda like fine
Alenemamma :) Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg bestilte nettopp fra fashiondiva.no . Har kjøpt to ganger der før, Kjempefornøyd. Men der har de bare 60 cm om jeg husker rett, Men det er jo bare til å klippe til:) de holder seg utrolig godt, jeg har farget, krøllet, og strittet håret og det er like fint:) Rask levering også
Ksenia & Anjem Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 de var fine..er det sydd fast spenner i håret eller må man gjøre det selv?
Alenemamma :) Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 De er sydd fast, slipper å gjøre det selv:)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2009 Vil det ikke se veldig rart ut når jeg har kort hår fra før? Extentions skal jo være under håret?
hettinettifletti Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 kjøpte mitt fra saras.no ekte indisk hår , har ei venninne som har kjøpt fra fashiondiva men det er absolutt ikke like fint som det fra saras, du får det du betaler for. nille selger også hår, kjempebillig og selfølgelig uekte.
Alenemamma :) Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Nei:) jeg har også kort hår(til litt under skuldrene) og du ligger de jo i lag oppover håret/hodet så det ser ikke rart ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå