Gå til innhold

Noen ganger blir jeg sprø av "hvorfor, hvorfor, hvorfor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvorfor"...det ordet går på reprise hos oss hundreogørten ganger i timen. Hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor.....UÆÆÆÆ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.... i hear you!!! datteren min er akkurat sånn nå om dagen... holder på å bli gal til tider..

og ikke bare det..hun husker litt dårlig også.. så hun stiller det samme spørsmålet om igjen og om igjen og om igjen... som.. hva heter den der igjen? som ved en tilfelle var et lite speil hun mente det var "magi" i.. og ordet magi.. var veldig vanskelig å huske på visstnok.. så ho spurte meg vel 50 ganger hver dag. om hva det speilet hete for noe..( ho mente også at speilet hete magi..)

:////

Skrevet

He he he...høres akkurat ut som gutten min det. Han kan glemme noen ord, så han spør alltid meg "hva var det det heter igjen". Så må jeg ramse opp en del ord, før han endelig sier "ja, det var det".

Og ikke bare dette. Han legger fra seg ting. Og ber jeg han om å lete etter den tingen da (f.eks drikkeflaska hans), så finner han den ikke...selv om den ligger rett foran øyene hans.

Det irriterer meg kjempe mye, for det ender alltid med at jeg må lete etter tingene hans.

HI :)

Skrevet

Da jeg var liten og var i "hvorfor-alderen" (3-4 år ca) ble mamma ganske frustrert og spurte meg hvorfor i alle dager jeg spurte så innmari mye, hele tiden?? Og hun ble svar skyldig da jeg svarte: "hvis ikke jeg spør, får jeg jo ikke vite!"

Gruer meg besatt til jenta mi kommer i den alderen..

Skrevet

Men det er sant det. Spør man, så får man ikke vite. Smart du var :)

Når hun kommer i den alderen, så gjelder det å ha et svar hele tiden. Noen ganger må jeg bare si til sønnen min: vent litt, jeg må tenke...når han spør hvorfor ditten og datten.

Skrevet

Her går det i "hæ? hæ? hø?" og "NEI" om dagen;p

Skrevet

Mens vi er inne på tema om barn.

har dere det slik at når barna deres er helt stille, så blir dere redde for hva dem kan finne på? Det har jeg. Hver gang sønnen min er stille, så er jeg kjempe nervøs for hva kan drive med. F.eks hvis jeg lager middag på kjøkkenet, så er gutten helt stille. Da må jeg alltid rope hva han drive med. Som oftes sitter han og leker på rommet sitt, men man vet aldri. Han har funnet på masse tull før, he he.

Skrevet

Jepp, hos oss også. Det går veldig mye i det hjemme hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...