Mirakel <3 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har kjøpt meg quick response tester igjen ,men er usikker fordi jeg får aldri test linjen til å bli sterkere enn controllinjen.,men de blir like sterke. Kjedelig¨å ikke få brukt dem da de er så dyre.Har tatt blodprøve 2 ganger og den viser normal eggløsning. Er clearblue bedre? De hadde ikke de på det apoteket jeg har vært på. Takker for svar :)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg var veldig fornøyd med CB den tida jeg styra med EL-testing. :-)
Mirakel <3 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2009 Hei:) Takk for svar Det var det jeg tenkte meg har kjøpt meg en cb nå fordi jeg må prøve å følge med el nå da jeg går på akupunktur/homeopati. Hadde vel egentlig gitt opp det,men jeg må gi et alternativt et forsøk før siste ivf som jeg har tenkt å vente med til nyåret... Kanskje jeg er heldig å får det til på egenhånd....
Mirakel <3 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 Med litt hjelp av min kjære selvfølgelig...
Håpefull38 Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Hei! De første gangene jeg var i Danmark brukte jeg tester jeg fikk der, men syntes de var veldig vanskelige å tolke. Var så svake streker. Fikk kjøpt CB digital billig på en klinikk der borte, og da var det enten positivt eller negativt. Slapp den tolkinga om strekene var like sterke. Likte dem veldig godt, men de er kjempedyre! Skulle kjøpe de her sist jeg skulle til Danmark, men de hadde dem ikke på apoteket her heller. Kunne bestille dem fra Oslo! Jeg trengte tester samme dag, så jeg måtte kjøpe quick-respons. Fikk etter et par tester fullt utslag der også, og dobbelsjekket det med den siste CB- d som jeg hadde igjen. Den var positiv. Når det gjelder quick-respons skal teststreken være like sterk som kontrollstreken når du har eggløsning. Den trenger ikke være sterkere. Lykke til!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Jeg brukte billigtestene...betalte kr 199 for 21 eggløsningstester og 5 grav.tester. Jeg testet fra dag 12 til dag 17 uten pos.test. Dag 18 var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken. Dag 19 var den sterkere (jeg var overasket over at jeg hadde EL så seint i syklusen). Testen er i hvert fall til å stole på, er gravid nå :-) Obs! Du må teste midt på dagen,for da er LH verdiene høyest.. Lykke til!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå