Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg har gått glipp av? Finner ikke innlegg av hun:P

Skrevet

Når det nå er en tråd med hennes navn lurer jeg på et par ting... På den spørreundersøkelsen skrev du at du sist spiste laks dagen før, og det var kl åtte på kvelden.. Er du psykisk syk selv? Spisevegring? Er det derfor du er så "på'n" når det kommer til psykisk-tema?

Og en annen ting, var du seriøs når du putter dobørsten i oppvaskmaskina??

Skrevet

Nej, jeg har ikke spisevegring- og har heller aldri hatt. Er så heldig at jeg har fått være nogenlunde frisk både psykisk og fysisk.

Jeg har ikke oppvaskmaskin;)

Skrevet

Kan jeg da spørre hvorfor du ikke hadde spist siden dagen før kl 2000 på kvelden?

Skrevet

Hah......har du egentlig noe med det???

Skrevet

Det har jeg også lurt på.. Og nå HAR du med å svare, for dette er faktisk et avhør!!!!!

Og ER det faktisk sånn at du vasker dass med tannbørsten?????

Og sist, men ikke minst; Hva har du spist i dag, og gjorde du det på do? Var det i det minste med en nyvaska dokost???

Skrevet

Dobørsten i oppvaskmaskina?!!!! Hva slags pervers galskap er det?!

Skrevet

Hehe, hun gjør seg jo selv til en skyteskive når hun skriver det selv.. Som om ikke anonymforum er fyllt av spørsmål man lurer på.. Synes ikke det er så rart å spørre hvorfor en person ikke har spist på over ett døgn når de skriver det selv.

Skrevet

Det er folk som deg som gjør dere til nedrige ikke-skapninger som mener folk gjør seg til skyteskiver når de tør mene noe uten å være anonym.

Gå og kjøp deg noe anstendighet og litt selvinnsikt som foreldrene dine åpenbart ikke klarte å ruste deg med.

Skrevet

Skal jeg si deg noe kama? Småspor er _en del_ innpå her, hun legger ut om det meste. Hun har fått endel spm før, og jeg er vel viten om at hun gladelig pleier å svare! Og om hun ikke synes det er noe rart at folk spør om hvorfor hun ikke spiser på over et døgn så trenger hun heller ikke avsløre det. Hun ber jo om oppmerksomhet, og da får hun det som hun vil og!;)

Skrevet

*Om hun synes det er rart at folk lurer på hvorfor hun ikke spiser på et døgn bør hun heller ikke avsløre det. Man ber jo om oppmerksomhet når man avslører noe slikt! Det er ikke rart man lurer!? Hun tåler sikkert å bli spurt, slik jeg har oppfattet henne! Bra du støtter henne altså, men trur hun klarer svare for seg selv.

Skrevet

Jeg tror jeg kan svare for henne. Jeg har nemlig fulgt med i timen. Hun spiser som regel bare ett måltid om dagen og har ikke behov for mer.

Skrevet

Jeg var vel ikke sulten da? Er ganske dårlig på å spise på dagen, så jeg pleier ofte å vente til middag.

Skrevet

Ok, da fikk vi som lurte svar på dét.. Dog ikke av henne selv. Velvel:)

Skrevet

hihi, kanskje jeg virkelig ER her inne litt i det meste laget:p

Skrevet

Du er åpenbart en del her inne du også, siden du vet hva hun er.

Så vidt jeg vet har spurven (en stor og) en liten en og er sannsynligvis i permisjon. Selvsagt er hun her en del, som de fleste dib-brukende småbarnsmødre.

Jeg vedder rævva av meg på at hun bruker dib som diskusjonsforum og tidrøyte. Oppmerksomheten er jo bare en bonus.

Jeg driter tynt i om du/dere spør henne om hva det måtte være. Det som er kvalmt er holdningen din/deres om at folk som er synlige og som stikker hodet frem er fritt vilt å slakte, plage og håne. Og at "de ber om det" som er den tynneste unnskyldningen man finner hos folk med mangel på normal anstendig oppførsel.

Skrevet

Ok, da kan det muligens grense til spisevegring spør du meg. Men det er vel en annen diskusjon..

Skrevet

Heeey, hvem er det du kjefter på nå?

Skrevet

Du må virkelig være en god person som på død og liv skal dytte diagnoser på folk du ikke kjenner engang. Håper for guds skyld du ikke jobber innenfor psykiatrien.

Skrevet

Jeg svarte på annie 20.04 sitt innlegg.

Skrevet

Den var god, KAMA!!! Du er jo ikke flink til å håne selv...!!?!?!!

Det er ikke å plage og håne om man lurer på hvorfor ei som har to små ikke spiser før kl halv ni på kvelden vet du! Det er mer av nysgjerrighet, hun hadde sikkert en god grunn, men anser det som spisevegring om det alltid er sånn!! Kanskje hun har godt av å høre det?!?

Skrevet

Ok. Da er jeg helt enig med deg. Hilsen Anette, som herved altså ikke er anonym.

Skrevet

Uansett... Forlater denne tråden nå. Fikk svar på det jeg ville, og siden dette er din tråd kama, skal jeg ikke forurense den med jabbingen min. Ha en god natt! :)

Skrevet

God natt Anette. Du forurenset fint lite. Ha en strålende aften videre. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...