Tweak Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Sitter her med buksen åpen under tunikaen og leter etter mammabukser på nett.Kjøpte meg en mamma-capri-bukse i ferien og gikk omtrentkun i den, men nå når jeg kom tilbake til norge så var langbuksene mine blitt stramme gitt! Bor i Ålesund, og jeg har bare funnet mammaklær på H&M av de normale butikkene. Dessverre er det utrolig utplukket og jeg er veldig spesifikk på hva jeg vil og ikke vil ha. Jeg vil ha en slik dressbukse som er mammabukse og den skal være av slikt glatt polyesterstoff om dere forstår hva jeg mener. Ikke slikt stoff som trekker til seg mer støv enn en støvsuger og ikke grovt bomullstoff heller. Huff, vanskelig å forklare! Er det noen som har kommet over slike bukser? Og har noen tips om nettbutikker som kan ha godt utvalg av bukser? Jeg vil ikke ha jeans, for jeg føler meg ikke vel i det...
snart mor til 3 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 vært inne på Gravidshop.com å sett? Der er det mange fine bukser til alle anledninger og ønsker
Marius og Jonas! Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Mange H&M butikker har endel mamma-klær til en billig penge. Jeg er avhengig av sorte bukser på jobb, og fant en veldig behagelig model der, så jeg kjøpte liksågodt 3 like! Fant også en god denim-bukse, og flere capri-bukser.
lille frø, mor til to Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg var på H&M i går, personlig synes jeg de har de beste buksene. Har kjøpt bukse fra "9 månder" men de var ikke så gode. Så at de hadde fått inn mange nye bukser i går på H&M i Sandvika. Så kanskje det gjelder flere butikker.
villemo26 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 har dere noen erfaring med ellos.no? ser dei har en del mammaklær der. Men kan anbefale Tunikaene som IKKJE er mammaklær på ellos.. berre gå opp en størelse fra vanlig, så har du supre klær.
Silje_vanilje Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg kjøper bukser på ellos.no Kjempe fornøyd med ellos jeg iallefall
Tweak Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 H&M her har omtrent ingenting og ikke noe i min smak... :-( Tror jeg må handle på nett ja! Skal sjekke ut gravidshop, takk for tips!
"nøtteliten" Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Hei jeg finner ikke bukser i butikk jeg heller. Er vel bare HM i Ålesund som fører mammaklær tror jeg. Sist svangerskap kjøpte jeg en del klær fra laredoute.no og var kjempefornøyd med de. Hadde bla en slik bukse som du snakker om. (Tror jeg.) Bestillte høstkatalogen fra Laredoute i går så får vi se når den kommer. Bruker å komme i løpet av juli/august iallefall og DA blir det noen nye klær på meg. Hurra!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Mammalicious sine bukser er veldig fine! Vi har en butikk her i byen som heter Best Kids som selger dette merket.. Het Exit før. Selger mye Name It - barneklær..Vet ikke om man kan finne det på nett jeg. Men veldig fin passform på de, ser ut som vanlige jeans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå