HokusPokus&Filiokus Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Her har vi tatt av lekene til babygymmen og leker med dem + noen bamser og bøker. Lurer på om det er lurt å kjøpe noen med litt lyder i og slik snart, merker at alt blir fort kjedelig nå..
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Adrian er 6.5 mnd nå,og han liker best mobilen min SÅ har han noe dublo han har fått sansen for,store klosser,men de leker han ikke så lenge med. Men alt med lyd er VELDIG spennende,så jeg må ut å kjøpe mer leker ja. Han er også glad i bamser,tigergutt bamsen sin hehe. Bøker er han ikke så veldig interrissert i faktisk.
musketingen Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Minsten er 6 mnd og leker med noen rangle- leker vi har etter de andre guttene. Han leker også mye med en myk bok som det er litt rasle lyder i... Nå som det er sommer er det stort sett disse lekene han har hatt, siden vi har vært mye på farta. Da ligger han mye i vogna... Hvis jeg skal anbefale noe vil jeg si little people leker. De kan brukes fra barnet er baby, og min eldste på 6 år kan fortsatt finne på å leke litt med dem innimellom. Mellomste på 2 liker dem veldig godt:)
Gjest Tale30 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Her har det vært leker med lys og lyd siden hun var 5 mnd, alt som kan trykkes på er kjekt!
FruTB Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Favorittene her i huset er; fjernkontroll, en tom babyolje-flaske, Tassen-bok med traktorøyd-knapp, en pakke kleenex, en tom pakke med våtservietter, en smokkelenke med kuler på, en tom tube med purelan, et lokk og en brio-hund. Han har haugevis med andre leker, men det er det over som det blir lekt mest med. Har kjøpt en del treklosser som vi tenkte ta frem snart, også skal vi så smått begynne å samle på biro-tog, også har jeg lyst til å kjøpe en dukke til ham
Eva_81 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Lillegull er 6 mnd. Vi har kjøpt veldig masse fra merket Tiny Love til henne, de har så mye fint. En tøyball med masse aktiviteter på, som kan stimulere til kryping, en tredimensjonal bok i tøy med lyd og klaffer, et aktivitetsbrett med to sider (en side fra 3 mnd, og en side fra 9 mnd) Det spiller blant annet klassisk musikk og har masse ulike aktivteter til å trykke på og masse lyder etc, stimulerer finmotorikken. Ellers har vi den Manhattan-toy ranglen som er så anerkjent. En kakeboks/putteboks fra Fisher Price, hvor en kan lære tall og former. Alle disse lekene elsker hun, og hun interesserer seg og får til mer og mer. Vi har også masse bøker. Er med i både Bokklubben baby og Go`boken. Hun elsker å "lese" bøker, bli lest for, og å putte dem i munnen. Av småleker er det en sommerfuglrangle fra Fisher Price og en flodhestrangle fra Ikea som er favorittene. De er med i vogna og i bilsetet alltid.
Seven Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 He he, barn er da nydelige. Her i gården har han lagt sin elsk på en lotionflaske fra Libero, et gult plastlokk til makrell i tomat- boks og en spade. Deilig å bite på, festlig å hamre i gulvet med. For en stund siden fikk han Little People- skolebuss fra FischerPrice som blinker med lysene og som det kommer musikk fra hvis du trykker på bussjåføren. Den fremkaller spontan latter. Prøv etter hvert å bygge noen klosser oppå hverandre som babyen kan rase sammen, trille med ball o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå