Storebror & Lillesøster Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Er nesten 100% sikker på at det må være det,sønnen min på 2 1/2 år har fått. Først trodde jeg bare han hadde et stikk (eller så var det det kan vel være der det startet),så kom det 3 til,ogjeg trodde det var stikk siden de lignet det og hadde litt skorpe,men så kom det et som var åprnt og væsket,så det i dag tidlig nå i ettermiddag var det 3 små nye blemmer og 2 åpne sår som væsket,(kan være de var der i dag tidlig ikke godt og få sett for han er så redd etter jeg smurte på fusidin,hadde på hansker og det var visst litt skummelt,men det er jo sikkert 10 sår og blemmer da,syntes det var mye og de sprer seg fort. Mener at man skal søre med fusidin,men hvor lenge må man gjøre det og hvor ofte? Og når det har kommet skorpe på det,er man da smittefri.
Siti Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Uff, stakars liten!! Det er jo så vondt! Legen jeg var hos for noen år siden trodde jeg hadde brannkopper, og han ba meg rense med klorexidin og smøre med fusidin hver gang det ble "tørt"! Men nå var det ikke brannkopper jeg hadde, så det hjalp ikke! Men det kan jo kan være herpes da? Isåfall er antix en bra krem. Tror jeg ville tatt en tur til legen. Finne ut hva det er, og evt få piller! Jeg smørte forresten til det ikke var vondt lenger, og til jeg så at det var "dødt";)
Storebror & Lillesøster Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 jeg skal ta en tur til legen ja,men tlf var stengt da jeg ringte i dag så vi får ringe igjen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå