trillersnart Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg bruker nettet relativt mye til handling av diverse, men denne siden er da den dårligste jeg har vært borti. La inn en ordre for tre uker siden som ikke har kommet ennå. Får til svar (og det var ikke lett å kontakte noen) at ordren skal bli sendt straks. Noen som har bedre erfaringer? Skulle gjerne hatt de sommerklærne jeg handlet før jeg drar på ferie. irriterende.
mamman til to gutter Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har bestilt en ting derfra og det var en pysj til sønnen min før han i det hele tatt var født, så det hastet ikke:-) Kan ikke huske at det tok lang tid før den kom, så du har nok vært uheldig. Jeg syns det mest irriterende er at selvom det er ca2,5år siden jeg bestilte noe derfra, så får jeg fortsatt reklame derfra minst 1gang i mnd. De må ha brukt mye mer penger på å sende reklame til meg enn det jeg brukte når jeg handlet.
1 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Er generelt veldig fornøyd med LR, men de er ofte, som du nå har erfart, trege til å sende ut varene. Har ofte tatt over en måned før jeg har fått det jeg har bestilt. I enkelte tilfeller har jeg opplevd at et plagg har hatt over tre måneders ventetid...
Alenemamma :) Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Off, det er kjipt. Jeg har handlet mye derifra. Husker 1 gang det var i fjord da tok det over 1 mnde..Da sendte jeg mail og da sa de at den var sendt, da kom den noen dager etterpå.. Det har vært gangedr de har beklaget på hjemmesiden at det har vært så lang leveringstid, anner ikke hva som gjør det:/ Men noen ganger går det ganske greit 1 uke. Håper du får klærene før du drar da:)
Leandermamma Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Tok ca 1 mnd før jeg fikk mine klær da jeg bestilte der. Kommer nok neppe til å bestille noe der i fra igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå