Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Anus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bor mest trolig en gutt i magen denne gang, etter 3 jenter, og mannen min liker navnet Anus. Hva synes dere? Har aldri hørt det før, og er litt skeptisk.. men synes det jo er fint med spesielle navn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet navn i samme sjanger er Analius. Og hvis det likevel skulle bli en jente,kan du jo kalle henne Klitoris.

Skrevet

Dette MÅ ære et tulleinnlegg! ANUS....det er jo Rævhålet!

Skrevet

Kaller du barnet ditt for Anus,så BER du om at han skal bli ett mobbeoffer!! Tenk deg om!

Skrevet

mannen din liker Anus ja.. jaja.. rart du ble gravid 4 ganger da ;P

Skrevet

Jeg tror nok dessverre navnet anus befinner seg på lita over navn man ikke har lov å gi barna sine i Norge... kjipern... gå for Dart Reidar i stedet?

Skrevet

Nei, det hadde jeg holdt meg for god til å kalle mitt barn. Anus er navnet på selve rumpehullet. Og så minner det i tillegg mye om Angus, som er en kurase.

Skrevet

Kjør på, nydelig navn... hehehe

Skrevet

Ja eller kall han for Hanshugo... som blir han sug ho på min dialekt.. likepent som rævholl (Anus)

Skrevet

oi! huff da, synes nesten litt synd på deg nå- om ikke dette var en tulleinnlegg..

Og om det er det tror jeg jommen meg gubben din har holdt deg for narr, for begge to kan vel umulig vurdere det navnet? :D

Skrevet

Hvor har du hørt at Anus er et guttenavn?

Jeg ville aldri, aldri kalt barnet mitt opp etter en kroppsdel...

Viss du vil gi barnet ditt dette navnet, da kan jeg ikke skjønne at du har fått med deg hva det betyr!

Skrevet

Hva tror du selv vi synes?;)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHA!! Like heldig den gutten som de norske menn med navnet Arsle er når de kommer til Sverige...! mobbeoffer garantert med det navnet:)

Skrevet

Du mener norske gutter som heter Asle, fordi det høres ut som arsle.

Skrevet

Synes Anus er nyyyyyyyyyyyydelig. Ikke alle som fortjener å bli oppkallt etter kaviarstjerna ass! Kun ekte rumpeprinser.

Skrevet

Hvis dette ikke er et tulleinnlegg så har du en mann som morer seg med å se hvor lang tid det tar før du skjønner at han tøyser med deg ;)

Tror faktisk ikke det er et lovlig navn i Norge engang, de tillater ikke at du kaller sønnen din for "rompehull", det er jo å be om mobbing på skolen...

Skrevet

Passer jo bra om en håper at sønnen skal bli en ekte romperytter ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...