Gå til innhold

vasking av babyklær


lovebelly

Anbefalte innlegg

hei hei !!

 

Nå har jeg hørt så mye forskjellig at jeg tenkte jeg måtte høre med derer også :-) vasker dere alle babyklærene før de brukes? og alle tepper og kluter osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tenkte jeg skulle vaske alt før jeg bruker det. Kjøper nøytralt vaskemiddel, og bruker det i den første tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg vasker alt. Noen sier man skal vaske sengetøy 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vasker alle plagg før bruk. Må lukte godt, også blir det mykt og godt å ha på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir alt vaska! :)

Men har ingenting med hvor mykt det blir eller hvor godt det lukter for min del! Her går det kun i neutral sine vaskemidler. Vasker det kun for å få ut fargestoffrester og andre ulumskheter som er i nytt tøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selfølgelig gjør jeg og det først og fremst for å få bort ulumskhetene-men ingen av mine 4 poder har reagert på mykgjøring, derfor bruker jeg den som lukter best :) Og blir ikke sengetøyet mykt ved vask nr 1, putter jeg det en gang til i maskinen. Selfølgelig spiller det en rolle om tøyet er mykt og behagelig for de små!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så klart :)

Var ikke sånn ment.. har lite lyst til å tørke barnet med et gammelt håndkle som så godt som risper opp huden jeg heller :P Mente bare at det ikke blir derfor jeg vil vaske tøyet..

Vasker dere forresten dynene også eller kun trekka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...