<3 Tullemor <3 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Da hopper jeg inn her til dere - en herlig følelse!! Hvor langt er dere på vei og har dere noen erfaring med tidlig ultralyd?? Håper vi får et fantastisk svangerskap alle sammen Klem fra en som er super glad
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 heisann! GRATULERER og velkommen!!! ) jeg er 7+5 i dag! var på tidlig ultralyd når jeg var 7+0! fikk se ett hjerte som banket! <3 en kjempe opplevelse lykke til med svangerskapet!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Hei og velkommen! Gratulerer så mye med spiren! Er 8+2 i dag og skal på tidlig UL om 1uke gleder meg:)
aloha83 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så masse med lille spiren og velkommen inn til oss! ) Jeg er 11+0 i dag og forlater dere snart, men du kommer jo etter Jeg var på tildlig ul da jeg var 10+2 og så en liten spire med et bankende hjerte! Det var helt fantastisk! )
Lille diamant Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Hei, og gratulerer så mye Er selv kjempe glad over graviditeten, og det blir spennende å følge alle her inne er 6 uker i dag jeg. Og håper det skal gå fint videre også. Lykke til med spiren og ha en god sommer Vi sees nok her inne fremover
<3 Tullemor <3 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 Tusen takk for svar jenter Så utrolig spennende og ikke minst fantastisk å se et bankende hjerte så tidlig!! Kan tenke meg det var en opplevelse. Jeg er kun 4+1 og fant det ut i dag så er fortsatt litt shaky, men selvfølgelig ufattelig glad Tok kontakt med en privatklinikk i dag og de anbefalte at jeg kom først i uke 12.... Hmmm?? Hvilke klinikker har dere henvendt dere til? Jeg bor i Akershus og tok jeg kontakt med Majorstua klinikken. Lykke til med spiren jenter! Dette blir en strålende sommer <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå