Gå til innhold

Hva er deres holding til slike "gratispakker" og hvilke finnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig synes jeg at dette er en litt for smart måte å reklamere på.. Men på den annen side er det jo fint med det som er gratis..

Men blir man bombardert med reklame i etterkant fra Libero osv?

Hvilke pakker finnes der ute og hvor blir man eventuelt medlem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har "bestilt" fra libero og apoteket. Fra apoteket får jeg ingen reklame, men libero sender en del. Det er jo en slags klubb så det skulle vel bare mangle. Fått pakke fra rimi også, men har ikke fått reklame derfra. Helt enig med det ang. reklame, men det er litt kjekt med alt som er gratis også:)

Skrevet

Jeg gidder ikke vedlikeholde medlemsskap i reklameklubber eller oppgi personalia og krysse av for at det er greit om de kontakter meg, bare for å få noen gratis bleier og en og annen tåteflaske. Men andre må jo gjøre som de vil.

Rimi-pakken var såvidt jeg husker ganske betingelsesløs (og godtok telefonnr 00000000, som jeg alltid oppgir når det er fare for telefonsalg).

Skrevet

for 3 år siden da jeg fikk gutten min begynte det å ringe rett etter at jeg kom hjem fra sykehuset.. dvs et par dager etter termindato som jeg om jeg ikke husker feil, oppga!

jeg holdt på å bli GAL av alle opprigningene..

får se om jeg "tar imot" pakker denne gangen. bør jo selvfølgelig legge til bare 0'er som tlf nr ;) og kanskje feil adresse!

Skrevet

Libero-klubben

Rimi

Apoteket

Babyproffsen i sverige om du bor nært grensa

Og så den bokklubben... hva heter den... den man kan melde seg ut av med en gang uten å betale noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...