Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Ja, er førstegangs:) Hadde der på dere bh? Skal pakke til sykehuset. Truse?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Hadde på vanlige klær da jeg dro (joggebukse, genser, truse, bh) Og da jeg fikk fødestue byttet jeg til sykehusskjorte og nettingtruse med bleie i, siden vannet ble tatt der Da det var i gang for alvor tok jeg av bh'en og sokkene, og selvfølgelig nettingtrusa. Ubehagelig med noe annet enn skjorta syns jeg iallefall
S. Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Ble satt igang og byttet til sykehusskjorte og truse med bleie da det var i gang, intet mer og intet mindre
Minesmå:)+en til! Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Satt i badekar, naken... skulle bare opp for å skjekke åpning, og da kom han gitt, så her var alt i natural:)hehe Ikke ha BH på deg under fødselen da, deilig å være naken der oppe når du får lagt babyen på brystet, og ikke lenge etter skal babyen prøve å suge for første gang:)
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Hadde glemt å ta av BH under forrige fødsel. Det var dumt, ekkelt med BH i veien når babyen skal komme opp til bystet rett etter fødsel. Da er det deillig med bar hud og babyen mot mammas bryst! Hadde singlett over der, og det fungerte fint. Evt. sykehusskjorte. Truse brydde jeg meg ikke om å ha, hadde dyne over Jeg har aldri brydd meg om hva jeg har på under fødsel, så lenge man føler seg skjermet. Men BH er noe dritt
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Med førstemann gikk det i hui og hast så hadde på meg joggebukse og singlet til jeg hadde pressrier. Da tok mannen og barnepleier av singlet + bh og på med sykehusskjorte mellom pressriene. Tror jeg hadde sokker på =) Med nr 2 ble det akutt keisersnitt, men hadde heldigvis fått av meg klær og på meg sykehusskjorte siden de skulle ta vannet (det var da det gikk galt). Så jeg ble trillet i hui og hast mot operasjonssalen i sykehusskjorte og sokker, men uten truse. Og med en lege oppi senga med meg, som holdt navlestrengen og babyen igjen (navlestrengsfremfall)... Hehe, må ha sett rimelig teit ut. Sokkene ble fjernet på vei fra heisen til operasjonssalen så jeg hadde bare på meg skjorta når hun ble tatt ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Hadde på bh og tunika, rakk ikke å få det av før han var ute.
Gjest amandine Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Ha ha er vel kanskje upraktisk med truse,da;) Helt alvorlig tror jeg ikke du kommer til å tenke over det engang, du er sikkert varm, sliten og har vondt, du gir deg katten i hva du har på. Sier som de over, ikke bh iallefall! Jeg tror jeg var mer eller mindre helt naken alle gangene, faktisk, og husker ikke noe om akkurat det. Men ha mykt og godt til dagene etter, gjerne en fin kosedress så du kan føle deg ok. Det må være plass for en merkelig deigete mage som slenger, pluss plass til bind i trusen. Kan hende er det tilogmed greit med gravidbukse de første dagene..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Vannet gikk på morgenen i uke 35, så jeg kjørte inn i joggebukse og ellers vanlig tøy. Ble satt igang på ettermiddagen, og hadde på meg dette i starten. Da skikkelige rier begynte å komme, fikk jeg på meg sykehusskjorte- og heiv av BH og truse. Ikke bare er det best med bart bryst når babyen kommer, men for meg var alt som strammet bare plagsomt. Sykehusskjorta var lang nok på meg til at jeg kunne gå ut i gangen og på do uten å kle på meg noe mer- men jeg ga ærlig talt jamt blaffen i hvem som så hva når det hele sto på.
BettyBoob Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 da jeg dro på sykehuset hadde jeg på en kosebukse og en langermet tynn genser med bh under og selvsagt truser. Byttet etterhvert ut alle klær med en sykehus-skjorte
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Kom til sykehuset i vanlige klær, men måtte bytte til sykehus trøye, uten truse. Etter fødsel gikk jeg rundt i netting truse, og bind som jeg fikk av sykehuset, en vid joggebukse og sykehustrøye. Var det mest behagelige jeg kunne tenke meg å ha på akkurat der og da.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 Sykehus skjorte og nettingtruse. Værste trusa jeg har hatt på meg i hele mitt liv :S
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 6. juli 2009 #16 Skrevet 6. juli 2009 Nattkjolen min. Ønsker det denne gangen også. Jeg liker å føde mine egene klaer:)
Figa Skrevet 6. juli 2009 #17 Skrevet 6. juli 2009 Naken. Og skal være naken under neste fødsel og. Blir det ikke litt grisete med klær på?
signe maten Skrevet 6. juli 2009 #18 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde på meg det første jag fant klokken 3 om natten - tror en joggebukse, en jakkegenser og ullsokker var "menyen". Og selvfølgelig en av hver sko! Beholdt ullsokkene på og fikk byttet resten i en sykehusskjorte. Og ullsokkene nektet jeg å ta av. "Men det kan komme blod og gørr på dem" "Det driter jeg i - jeg har vaskemaskin hjemme. Ligg unna" Det var litt småkaldt på fødestua og jeg frøys på beina!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #19 Skrevet 6. juli 2009 bobblebukse og jakke........................
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #20 Skrevet 6. juli 2009 Jeg var naken under hele fødselen, totalt 9 timer. Er vanligvis ikke en "naken person", men der og da føltes det ekkelt og unaturlig å ha klær på
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #21 Skrevet 6. juli 2009 Jeg skal ha på meg mest mulig neste gang. Verste med hele fødslen var at de så meg naken:( Smertene var ingenting i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå