Countess Skrevet 6. juli 2009 #27 Skrevet 6. juli 2009 Når hun en gang kommer ut blir det Leah Madeleine
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #28 Skrevet 6. juli 2009 Adrianiella Sophielina og Isabelliana Rosalienna
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #30 Skrevet 6. juli 2009 Ja, jeg henger meg bare på de med innlegg kl 14:50.15:01 og 15:05 jeg Evt hun siste her, men mulig hun er seriøs og??
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #31 Skrevet 6. juli 2009 dvs hu siste som i tjukkebolla altså. hilsen aa17.08
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #33 Skrevet 6. juli 2009 Sorry, trudde "alle" bare la ut de mest prinsessete navna de kom på jeg..
Countess Skrevet 6. juli 2009 #34 Skrevet 6. juli 2009 Hehe, skjønner.. Her er barnefar engelsk så det er han som har fått bestemme Vi er ennå ikke 100% sikkre på Madeleine, men Leah blir det Han kunne ikke uttale noen av navna jeg fåreslo stakkars
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #36 Skrevet 6. juli 2009 Unnslyk, unnskyld, kjære Tjukkebolla, men det nvanet var huttemegtu ikke fint. Kan du ikke velge en av delene, eller eventuelt tone ned prinsessefaktoren en smule. Tenk om datteren din vil bli statsminister? Kan du se for deg en statsminister som heter Leah Madelen?
Countess Skrevet 6. juli 2009 #38 Skrevet 6. juli 2009 Hahaha.. Nei det kan jeg virkelig ikke se for meg Nei jeg får kalle hanne Gro istedenfor da.. Just in case liksom Men siden man ikke skal bo i Norge så har det vel egentli ikke noe å si hvor prinsesse aktig det høres ut i dine norske ører.. Det var forresten Madeleine, ikke Madelen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #41 Skrevet 6. juli 2009 Hun kl 2105 er jo småspovinj, og barna hennes heter faktisk dét! ;P
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #43 Skrevet 6. juli 2009 Eline Marie. Hun har fått mitt mellomnavn som sitt mellomnavn Så får neste baby mellomnavnet til samboeren (André) så da blir det enten Malin Andrea eller Mats André. Initialene blir M.A.M.A.. hehe
Sabina og gjengen Skrevet 6. juli 2009 #49 Skrevet 6. juli 2009 Leo Marinius (siste fornavn er oppkalling og brukes ytterst sjelden) Mali Oline (siste fornavn er oppkalling og brukes ytterst sjelden) Første fornavn på begge to er fordi vi liker litt uvanlige navn, men også noe som går an i Norge. Skal man ha 2 fornavn må det første fornavnet være kort og lett, særlig når det er tunge andre fornavn.. Stolt av navna på ungene jeg og veldig glad for at dem ikke heter noe "alle andre" heter.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #50 Skrevet 6. juli 2009 Herreguuuuuud, så mange grusomme navn altså. Og det høres ut som de som gir ungene sine de verste navnene er de som er mest fornøyde og stolte over de stakkars barnas navn."ÅÅÅÅÅÅ, hør på mitt barns navn daaa, det har enda rarere og mer originalt navn enn ditt!" Så blir jo gjerne sannheten at alle er like uoriginale fordi "trenden" tydeligvis er å finne på det verst tenkelige navnet til barnet sitt. Det er nesten så jeg får følelsen av at barn er mer kjæledegger enn barn these days. *spy*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå