Gå til innhold

Shit, skal holde tale i helgen, men er helt tom for ord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover i helgen, og må holde tale, men jeg klarer ikke skrive ned noe som helst..

er det noen som har noen gode råd eller tips til talen?

Jeg blir fysisk kvalm bare jeg tenker på det, får helt angst av tanken på å stå foran så masse folk og holde tale.. mens alle hører på meg :-(

Skulle ønske det var en vei utenom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det plager deg så mye synes jeg du heller skal droppe det, ingen bør "tvinges" til å holde tale.

Jeg ga min forlover tydlig beskjed om at jeg forventer ingen tale, så synes hun det er ubehagelig måtte hun bare droppe det. At gjestene, da også forloveren koser seg er viktigere for meg.

Skrevet

Jeg har snakket mange ganger med venninda mi om dette, og hun vet at jeg gruer meg veldig. Hun sier at hun gruer seg også for å holde tale til mannen sin. Hun har ikke sagt noenting om at jeg ikke trenger å holde tale om jeg ikke vil, så da regner jeg med at det betyr mye for henne at jeg gjør det. Hun er veldig tradisjonell, og opptatt av at ting skal være sånn som "er vanlig".

Så jeg må vel bare bite i det sure eple, og holde denne fordømte tradisjonelle talen...he, he ;-)

(tror jeg må ha en lommelerke med meg og sprite opp brusen min litt før talen ;-)

Skrevet

Det går nok bra. Et godt råd, drikk minst mulig før du holder talen. Mye bedre. Alle er nervøse, men alle kommer til å rose deg etterpå. Trenger ikke ha lang tale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...