Gå til innhold

Nå har de crazy gravide-drømmene begynt igjen.. :) Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap drømte jeg mye om fødsel og hver gang jeg fødte kom det et barn av forskjellig nasjonalitet ut.. Husker jeg syntes det var snodig i og med at både jeg og pappan er etnisk norske..hehe.

I natt drømte jeg om en heeelt crazy fødsel der jordmoren bare så på at babyen kom ut og ikke gadd å ta i mot, og da jeg plukket opp babyen var det et monster med 10 øyne, fire fingre på den ene hånden og 6 fingre på den andre med sylskarpe tenner og et rasende temperament..!! Husker jeg tenkte at det var litt kjipt å få en slik baby den siste gange jeg skulle føde...hehe. Våknet i det jeg skulle legge dette lille rasende monsteret med sylskarpe tenner til puppen..! iik! hihi.. Er det mulig!!? :)

Flere som drømmer crazy ting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.... Ganske Crazy det!! :-) Ikke så galne de drømmene mine! Men helt rare! 'Forrige gang drømte jeg masse om det å være utro!! :-) og det var ikke med hvem som helst nei!! Det var han Matthew McConaughey!!! :-) Rå lekker type!! Å mon tro jeg våknet opp med dårlig samvittighet!!! :-) hehehe.

Nå har Brad Pitt begynt å besøke drømmene mine!! Fortsatt ikke utro.... hihi

Ellers har jeg mange utrolige drømmer.... Min samboer står opp før meg, og når han kysser meg hade om morgenen får han servert den morsomste histore etter den andre. ( husker de veldig godt da)

Blir spennende å se om det skjer ting videre med Brad og meg!! hihihi :-)

Skrevet

Oooh..det hørtes mye bedre ut må jeg si! Ja, gi meg Matthew og Brad i drømme any day!! :)

Skrevet

Jeg drømmer heldigvis ikke om fødsler....men om helt andre crazy ting. I dag er jeg støl i høyre lår, men husker ikke hva jeg drømte i natt. Lurer fælt på hva det var.

Skrevet

Jeg drømmer også veldig mye sprøe og merkelige ting! Forrige natta drømte jeg at jeg var HULKEN! HAHA! Helt utrolig. I natt drømte jeg at jeg fikk en gutt (koselig det da), men så skulle jeg skifte bleie på han, og da ramlet han i gulvet for meg. Jeg bare trakk på skuldrene, plukket han opp og børstet støvet av han!! Hjelp! Godt det bare er drømmer.

Skrevet

:-) hehe Ler høyt!! :-) Ja det er jammen meg godt at det bare er drømmer!! :-)

Skulle nesten skrevet ned alle drømmene vi har!! Morsomt lese stoff!! :-)

Skrevet

jeg har ett grusomt fødsels mareritt som kommer ett par ganger i uka.

det som skjer at jeg klarer ikke press ut ungen så den setter seg fast, og ikke får de den ute med sugekopp eller tang. så ender opp med keisersnitt. problemmet er at de ikke får ungen ut den veien heller fordi det stitter fast nedi der. babyen dør og jeg må går rundt med en død baby halveis nedi kanalen resten av livet for de får den verken opp eller ned.

Skrevet

Grøss og gru!! DET hørtes ut som et skikkelig mareritt ja. Hadde jeg vært det så hadde jeg vel våknet i panikk og fortet meg å kjenne meg på magen og mellom beina!! Hehe!

Skrevet

Hahhaa- denne tråden måå jo bare holdes oppe! jeg må le :o)

Ikke startet her enda, men i forrige sv.skapet drømte jeg at jeg fødte 3 kattunger, og tror dere de kom ut magen??? Neida, de kom ut fra foten...

Så må jo si jeg er spent på hva som venter meg nå.... ;)

Skrevet

ler kjempe høyt!!! :-) hehehe....

Skrevet

På de som er morsome...

er veldig glad for at jeg ikke har mareritt!!

Go natta klem til dere.... Kansje jeg kan si til Brad at han skal ta turen til dere også?!?! :-)

Skrevet

Ha, ha! For en morsom tråd!

Drømte om jobben min i dag (jobber i barnehage).

Jobber sammen med ei som har 2 barn i barnehagen, og plutselig skulle pappaen min (som forøvrig bor 2,5 timer unna) hente disse to jentene etter han var ferdig på jobb:P Pappa tok også med seg en liten gutt på snart 1 år:P Og 2-hjuls sykkelsen til denne lille gutten, som ikke en gang kan gå:P

Skrevet

He he! Glad det ikke bare er meg som har helt ville drømmer plutselig...

I natt drømte jeg at jeg var på sirkus og så en hest som var så fin at jeg løp ned i manesjen, kastet meg på den og stjal den...

Har også MANGE sex-drømmer hele tiden, både kjendiser og andre jenter (what?)

hmm

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg tror drømmer om jentesex er veldig vanlig egentlig, jeg har i hvert fall drømt om det minst en natt i uka siden jeg ble gravid (er nå 25 uker på vei, sniker innom fra 2. tri). Helt merkelig ja!

Skrevet

:-) så herlig denne tråden!! :-)

Noen som fikk besøk av Brad i natt?!? :-) Det hadde ikke jeg nemlig!! Men en annen utrolig drøm.... hehehe

Drømte at jeg traff på et eldre ektepar som skulle vise meg utviklingen på deres "baby"... og da fikk jeg se 12 bilder av et EGG!! De siste 4 bildene var da egget ble klekket!! hmm.... spesielt!! :-) Og ikke nok med det, men dette egget hadde de funnet på KIWI!! Helt utrolig historie!! hehe.. samboeren himlet godt med øynene i morges da jeg fortalte om drømmen.

Skrevet

hehe..fantastisk bra! :) Jeg hadde ikke besøk av Brad dessverre, men en dame som skulle vise meg hvordan jeg burde knyte på meg bikinien.. Det var nemlig ikke vanlig å bare knyte toppen bak i nakken lenger.. neida den skulle rundt armen et par ganger og frem og lage en fin liten sløyfe over puppen.. Jaddda.. hva man skal drømme om altså.. :)

Skrevet

I natt har jeg snakket med Beyonce, og fortalt henne hvor bra det er at "Halo" har ligget 10 uker på 1.plass på "lista" ... (VG lista???)

Jadddda..... :)

Skrevet

Denne tråden var bare råartig. Flira rått jeg altså. Jeg rare drømmer ofte og husker dem veldig godt når jeg våkner. Her en natt drømte jeg at vi hadde fått en dobbelseng inne på matrommet og jeg låg der og grein. Min mannlige sjef kom å la seg der for å trøste meg. Jeg har en damesjef også og de er samboere. Hun kom inn og såg dette styret, men bare strøk meg i håret og sa at det gjorde ingenting at vi låg der sammen for hun syntes at jeg var stygg i allefall. Hæ? Jeg var altså skikkelig fornæma da jeg våkna... hehe

Skrevet

He he, ler meg i hel. Så bra. Jeg hører egentlig ikke til her helt enda, er inne og leser litt..

Forrige svangerskap drømte jeg ofte at jeg kunne fly. Fløy over alt, var nesten rett før jeg tok av fra soverommet da jeg våknet. Så virkelig var det...

Skrevet

Kan ikke flere skrive og? Flirer sååå godt av disse drømmene :)

Skrevet

Hjelp, jeg vil heller ha Brad Pitt, jeg også! I natt drømte jeg at jeg hadde et forhold til en viss fotballtrener i gummistøvler. Var helt fortvilet da jeg våknet. Egentlig burde jeg lagt meg igjen, men jeg turde ikke :-(

Ellers pleier jeg bare å drømme, og innbille meg i våken tilstand, at mannen min er utro. Har verdens beste mann, og ingen grunn til mistanke i det hele tatt, men dette gjentar seg hvert eneste svangerskap. Stakkars mann...

Forrige svangerskap drømte jeg en natt at han hadde tatt elskerinnen sin med hjem, og opp i vår seng mens jeg lå der! Sint og fortvilet våknet jeg og gråt voldsomt, og sa i klare ord hva jeg syns om det, og at jeg nektet å dele seng med dem! Dermed la jeg meg til å sove på gulvet, med svær mage og greier, for heller det enn å dele seng med de to! Det faktum at det ikke var noen dame i rommet roet meg ikke, han hadde sikkert bare gjemt henne unna et sted. Så der lå jeg på gulvet, mens min trøtte og forvirra mann prøvde å overbevise meg om at han bare elsket meg, ikke hadde noe elskerinne, og at det var mye bedre for meg og babyen at jeg sov i senga.... Hva vi skal igjennom sier jeg bare ;-)

Skrevet

Haha, utrolig merkelig hvordan drømmene påvirkes. Drømte i natt at jeg lette etter et sted å føde, men alle sykehus var fulle. Så fødte jeg i gangen på egenhånd, men det viste seg at jeg hadde en åpning i halsen som babyen prøvde å komme ut, til slutt kom det rett vei og da jeg skulle se beibien viste det seg at det var en voksen katt.....

Skrevet

Haha, nå måtte jeg le slik at jeg nesten fikk astmaanfall. Sinnsykt morsomt!!!

Skrevet

hehe, godt vi er flere :) utrolig hva fantasien finner på om natta..

Jeg er garvid med nr.2, 1.mann er 10mnd...

Tidlig, rett etter jeg fant ut at jeg var gravid med nr.2, drømte jeg at jeg fødte en gutt til. Han puttet jeg bare på et glass, for jeg ville ikke at førstemann skulle miste oppmerksomheten sin...! huff...flere sånne, i ulike varianter....

Jeg har et vennepar som er like langt på vei som oss. Og for et par netter siden drømte jeg at han kommende pappan skulle ha pappapermisjon, og da måtte han være en baby. Kona var bortresit akkurat da. Jeg så pappan gikk rundt med en gravemaskin og en fløteboks, "jeg drikker av skuffa på denne, jeg må jo ha melk når jeg er baby...og Hanne er ikke hjemme...!" Jeg syntes dette var leit, for babyer skal jo ikke ha kumelkeprodukter, så jeg tilbø han at jeg kunne amme han (jeg ammer fortsatt min på 10mnd). Så da jeg skulle legge til min kompis på 26år, som var en stor baby, våknet jeg..

Skrevet

Hi hi hi! Underholding på høyt nivå dette her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...