Gå til innhold

Si meg..kan man farge ullpledd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig kan man kan nok sikkert det, er det noen som erfaring? Jeg vil ha de mørke mørke mørke brune.. Det ene pleddet er rødt og det andre er grått/hvitt.. Bare lurer på om resultatet blir det samme på begge to..

Denne finnaskrisa vettu! Gubben har innført handlestopp og da må man vel jobbe med det man har.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resultatet blir ikke det samme om utgangspunktet ikke er det samme. Problemet er å finne ullfarge!!! Med bomull må du klore det hvitt først om du vil ha lik farge.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tviler på at fargen blir den samme, og ja, ull går fint å farge, men forhør deg om du må ha en egen farge til ull (evt står det jo på pakken).

Jeg er litt i tvil på resultatet på det røde pleddet, men siden du ønsker så mørk farge kan det gå.

Det lyse vil sikkert bli som du ønsker.

Men husk: Fargen er ganske dyr, og om du trenger flere pakker vil jeg tro det vil lønne seg å kjøpe pledd på tilbud på Kid el lignende butikker.

Skrevet

Joda, jeg kunne nok ha kjøpt nye pledd. Saken er den at jeg er en litt sånn gjenbruksperson. Liker ikke helt den "kjøp og kast" mentaliteten. Men takk for svar folkens! Da skal jeg lese på pakken.. Ellers kan jo pleddene bare være som de er. De er ikke stygge, bare passer ikke helt inn sånn fargemessig;)

Skrevet

Du trenger jo ikke kaste de gamle, selvom du kjøper nye.

Om 2-3 år, vil du plutselig ha rødt pledd igjen, og da er det bare å ta fram det du har pakket nederst i skapet :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Alt skal jo ikke passe inn, for da blir helhetsbildet kjedelig. Det er viktig å ha noe som bryter. Kanskje det er like greit å beholde fargene på pleddene som de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...