Gå til innhold

Jenter, se hit?:-) samme som 1.tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette innlegget, så det ble nå her.

Slutta på p-pilla (yasmin 21) 3.juni, fikk mensen 6.juni.

Skulle nå fått mens lørdag 4., men er enda ikke kommet noe?

Og jeg har bestandig menssmerter dagen i forveien, noe som ikke har vist seg heller. Hadde svaaake svake "smerter" i magen igår kveld, men nå er det absolutt ingenting. Og enda ingen mens. Tok test imårrest, viste negativ.

Så, hva tror dere? Blir mens uregelmessig etter slutt med p-piller?

Blir litt forvirra her, vet ikke helt hva jeg skal tro.

Vi har prøvd denne mnd(juni) å bli gravide, så hadde jo håpt litt på at det kanskje var en spire da:-) men..

Andre som har gått på yasmin og vil dele noen erfaringer?

Tok det lang tid med dere å bli gravide?

Hvordan ble syklusen etter pilleslutt?

Håper at noen vil lese dette, og svare meg :-) på forhånd takk!

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har gått på yasmin..men tror kanskje eg falle nesten under kategorien "skrekkeksemplar" Fekk da mensen..fort..og to måneder på 32 dager. "Yes!!!" tenkte jo eg da..men så neste pp 26 dager...Har hatt 3 pp'er relativt stabile på 37-39 dager, men nå har eg passert 40 dager...så... Men..det e meg da!

Men e heilt vanlig at første måneden kan bli litt tullete..gjerne et par etter på og. Håpe du e ein av dei som sleppe å styra på så lenge før pillene e utav kroppen :) Og at det kanskje e ei spire allerede inni der ;)

Lykke te!!

Skrevet

Oj, det går altså ann å få en skikkelig tullete syklus..

Håper det ordner seg for deg, og at du får ei lita spire snart!!:-)

Takk for det du :-) håper og håper..

Men tror nok ikke det er noen spire der nå, siden testen viste negativt.

Skrevet

Hei

Jeg gikk ikke på Yasmin, men Cerracette. Men da jeg sluttet ble det tullete mensen !! :-) Dagen etter jeg "trode" jeg hadde hatt el fikk jeg mensen.... ikke noe gøy!! Varte bare 2 dager, men allikevel! Jeg gav opp!! Så satt spiren!!!

Prøvde ikke så veldig lenge, er vel bare i prøveriode, dersom jeg skulle hatt vanlig syklys!

Lykke til, håper det snart klaffer for dere! :-)

Skrevet

Jeg brukte et annet merke, men de to første pp etter at jeg sluttet var syklusen på 5 uker. Så ble den 29 dager og holdt seg der til jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...