kristine0206 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 har vært kvalm i noen dager nå, men først i dag kastet jeg opp. Hadde liksom trua på at jeg skulle være heldig å ihvertfall slippe spyinga. Er ca 7 uker på vei, hvor lenge skal dette holde på Men er vel et godt tegn at kvalmen og symptomene blir verre og verre? Eller? Noen som har noen gode tips for å holde ut på jobb med denne kvalmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå