Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Nå er det 5 uker siden småen ble født, og jeg tenkte å begynne å trene igjen om en uke eller to. Men hva kan jeg begynne med? Jeg føler meg i god form og har ikke hatt noe smerter etter keisersnittet de siste 3 ukene. Men er jo redd for å skade noe hvis jeg trener feil eller for hardt da... Trener på sats. Er spinning et greit sted å begynne? Tør ikke begynne med vekter igjen helt enda tror jeg... Noen som vet noe om dette?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Ja jeg ville nok drøyd å trene styrke ennå, men kondisjon er helt greit. Tren så hardt du orker, pass på at du ikke starter for hardt og sørg for å ha med masse drikke :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Spinning tror jeg er veldig fint :-) Da risikerer du ikke å få gjenåpnet arrene heller.. Jeg sverger til Krønsj, Corebar og CorePuls, men dette er mye bevegelse og jeg ville ventet lenger dersom du har tatt KS. Men Spinning tror jeg er fint :-)
erteposen + 4 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Styrke i mageregionen hadde jeg ventet med. Jeg begynte for tidlig, og kan kjenne at det er en klump på ene siden. Gå raske turer med vogn er super trening.
Fire småtroll Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Jeg fikk beskjed på sykehuset om at jeg kunne begynne å mosjonere etter 6 uker, men skulle vente med å trene til det hadde gått 12 uker.. Så etter 6 uker var det greit med raske gåturer, lett jogging, sykling, svømming osv. Men styrketrening, høypuls aerobics med hopp, harde løpeturer osv skulle jeg vente med. Kan aldri tro det er galt å begynne med spinning, men lytt til kroppen din, den har vært gjennom en tøff oprasjon. Gi deg med en gang om du merker smerter eller ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå