♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei Vilsågjerne! Jeg er SÅ spent på dine vegen og lurer fælt på om du har sniktestet litt, det er vel 10-11 dager siden egginsett? Jeg testet 9 dager etter da jeg fikk positiv test, så jeg X fingre og tær for deg!!!!!! Du bare MÅ være gravid!!!! LYKKE til! Klem fra en skikkelig fan!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 slenger meg på denne :-))) lykke til, måtte spiren sitte nå... krysser ALT jeg har. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Mange klemmer til deg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Dere er så søte at jeg vil nesten gråte ). Jeg har ikke sniktestet,da jeg bruker hcg støtte. Så testedag er onsdag,og den nærmer seg. Begynner å bli vanskelig å tenke på noe annet nå.. Jeg håper du koser deg med magen gamle (p)røver, og at du Turva klemmer til med en hjemmestrikket en i påvente av nytt fryseforsøk... Klemmer til dere !
Rose69 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg henger meg på denne jeg oxo!!! Krysser fingre og tær og masse hell og lykke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Måtte dette være gullegget!!!!!!!!!!!!
Ann-ch. Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Henger meg på denne jeg også. Håper virkelig det går den rette veien denne gangen Vilsågjerne. Ønsker deg masse lykke til. Tvi, tvi. Klem.
Chaiemae Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg vil også være med i heiagjengen. Denne gangen er det din tur.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Jeg heier også på Vilsågjerne;o)))) Krysser fingre for harde livet, dette skal gå din vei nå!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Ønsker deg og din kjære lykke til og jeg håper virkelig det nå er din tur!!! XXXXXXXXX
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Henger meg på i heiagjengen jeg også) Masse, masse, masse lykke til!!! Håper virkelig det er din tur nå!
Tidligere Optimist.. Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Denne heiagjengen henger jeg meg på ja:)))) Krysser alt jeg har for dere vennen min:))) Mange klemmer herfra
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Ja, masse lykke til! Håper at du får positiv test!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk for heiarop og oppmuntring ! I morgen får jeg svaret- til da går jeg rundt her i svime )
Rose69 Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia Heia !!!!!!!!! ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥ GO GO GO GO GO GO!!!!!! :-)
Flippa m Frida Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Åååå, er du i gang igjen?!! Gjett om jeg vil være med å heie! Ser fram til hurra-ropene i morra fra deg Jeg kan ikke tenke meg noen bedre nyheter akkurat nå! Stor klem og tvi-tvi
♣ Christiane ♣ Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 Oi, så bra at du er igang igjen. Jeg vil gjerne være med i heiagjengen jeg også. Måtte det være din tur nå.
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er helt fra meg av spenning på dine vegne! Skal du ta blodprøve og få svar i morgen? Jeg har virkelig troen!!!!! L Y K K E T I L ! Jeg tror nesten ikke jeg får sovet selv i natt! Megastor heiaklem til deg fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Da var desverre alt håp ute. Testen er blendahvit den, som så mange før. Så nå er dette kapittelet over. Vi skulle ikke få bli foreldre mannen og jeg. Dette er bare forferdelig trist.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 Åh neeeeeeeeeeeeei:(((( Vi hadde jo virkelig trua denne gangen:((( Dette er bare så usigelig trist, vennen min:((((( Jeg har ikke ord....*gråter*..... Vi prates på msn senere i dag om du orker. Stor klem til deg og mannen din.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Det var veldig trist å høre... Vet ikke hva jeg skal skrive til deg.. Forferdelig trist ja..
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 åh, NEiiiii så leit, jeg har ikke ord....så forferdelig uforståelig og trist.. trøsteklem til dere...(selv om jeg vet det ikke hjelper)...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. juli 2009 #21 Skrevet 8. juli 2009 dette er bare så trist :-(((((((( finner ikke ord.. men du skal vite at jeg tenker på dere. klem
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 8. juli 2009 #22 Skrevet 8. juli 2009 Vanskelig å si noe fornuftig i en slik situasjon, ville bare si at jeg er fryktelig lei meg på deres vegne. Ta godt vare på hverandre, jeg og mange andre her tenker på dere. Klem fra
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #23 Skrevet 8. juli 2009 Å, jeg føler SÅ med deg og din kjære mann nå! Vet at det ikke hjelper dere mye at alle her er lei seg på deres vegne, men jeg håper dere finner styrken igjen snart! Styrken til å planlegge fremtiden videre; kanskje adopsjon er en mulighet? Kanskje fler IVF forsøk på den klinikken i Sverike som alle sier er den beste? Det er mange barn der ute som trenger foreldre som dere!!!! Varm trøsteklem og mange tanker fra
Tidligere Optimist.. Skrevet 8. juli 2009 #24 Skrevet 8. juli 2009 Å nei,vennen min!!! Var jo ikke sånn det skulle gå)) Kjempetrist på dine vegne og gråter på dine vegne.. Vi snakkes på msn senere... Mange trøsteklemmer fra meg
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 8. juli 2009 #25 Skrevet 8. juli 2009 Så trist å høre at testen var negativ:( Ser du har hatt endel forsøk så må føles utrolig sårt og tungt... Føler sterkt med deg. Håper dere klarer å finne litt trøst i hverandre nå. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå