Gå til innhold

Dine YNDLINGSSANGER om dagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og oppdaterer iPod`n, og trenger litt inspirasjon..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått fuck you på hjernen min

vet ikke hvem som synger den... men den liker jeg

Skrevet

Den har jeg og på hjernen!! hehe,

 

og så liker jeg VELDIG godt Kings of Leon-sex on fire! den er kjempefin!!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Skammelig nok har jeg If U Seek Amy av Britney på hjernen.. :-((

Skrevet

Mimrer med gamle sanger av Michael om dagen, hører ikke på noe annet. Vil vel gi seg etterhvert og da henger jeg som regel langt etter på Billboard lista:)

Skrevet

Sjekket ut Billboard nå, mange av de samme sangene som på VG-lista :)

 

Skrevet

Jammen var det den som datt inn i hue på meg og.. Skikkelig gla' låt!!! Fuck you...tralalalalala

Skrevet

Birthday sex av Jeremih er faktisk ganske fengende, hehe.

 

Skrevet

Jeg er i skikkelig sommermodus, så her går det i Bob Marley (særlig Three Little Birds, One Love og Jamming) i blandet noen gamle Michael Jackson låter og litt Glasvegas

Skrevet

jeg har fått dilla på

 

kelly rowland/david guetta- when love takes over. nyyyydelig

og tinchy stryder- number 1

Skrevet

ja og så har jeg funnet fram scream med timbaland igjen. den sangen er rett og slett sexy

Skrevet

Bat For Lashes - Wha's a girl to do...jeg elsker sangen og spesielt videoen :)

Skrevet

Har fått dilla på:

 

CC Cowboys - Kanskje du behøver noen....

 

Skrevet

Daniel Merrieweather med låta change. Den er skikkelig funky og fin og han er jo såååå søt

Skrevet

Money money money fra ABBA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...