Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Driver og oppdaterer iPod`n, og trenger litt inspirasjon..
kokko Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 jeg har fått fuck you på hjernen min vet ikke hvem som synger den... men den liker jeg
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Den har jeg og på hjernen!! hehe, og så liker jeg VELDIG godt Kings of Leon-sex on fire! den er kjempefin!!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Skammelig nok har jeg If U Seek Amy av Britney på hjernen.. :-((
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Mimrer med gamle sanger av Michael om dagen, hører ikke på noe annet. Vil vel gi seg etterhvert og da henger jeg som regel langt etter på Billboard lista:)
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Sjekket ut Billboard nå, mange av de samme sangene som på VG-lista
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jammen var det den som datt inn i hue på meg og.. Skikkelig gla' låt!!! Fuck you...tralalalalala
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Birthday sex av Jeremih er faktisk ganske fengende, hehe.
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er i skikkelig sommermodus, så her går det i Bob Marley (særlig Three Little Birds, One Love og Jamming) i blandet noen gamle Michael Jackson låter og litt Glasvegas
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 jeg har fått dilla på kelly rowland/david guetta- when love takes over. nyyyydelig og tinchy stryder- number 1
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 ja og så har jeg funnet fram scream med timbaland igjen. den sangen er rett og slett sexy
☆Monkey Business☆ Skrevet 6. juli 2009 #13 Skrevet 6. juli 2009 Bat For Lashes - Wha's a girl to do...jeg elsker sangen og spesielt videoen
melkekua™ Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Har fått dilla på: CC Cowboys - Kanskje du behøver noen....
ღhælgelainnღ Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 Daniel Merrieweather med låta change. Den er skikkelig funky og fin og han er jo såååå søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå