Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Emmeline?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt det før?

Kjenner noen som heter det?

Liker du det?

 

Synes navnet var uvanlig, men fint...tror jeg.

For ordensskyld..jeg er ikke på navnjakt, jenta vår har fått navn, snublet bare over navnet på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt for nusselig, men helt greit.

Skrevet

Litt mye synes jeg.

 

Liker; Line, Eline, Seline

 

og

 

Emma

Emilia

Emilie

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Litt for søtt for mine ører.. Men veldig fint navn i slike romlemantiske bøker som Tilbake til Riverton, Den trettende fortellingen etc... :-p

Skrevet

Klinger pent, og likner på mitt eget navn... Som jeg er veldig glad i. Ser for meg en søt jente, ville skrevet Emeline.

 

Skrevet

Veit av ei med navnet Emmyline, stilig navn egentlig.

Skrevet

Jeg snes det faktisk er kjemefint.

Søtt ja, men søtt av den typen som passer på ei søt jente/dame i alle aldere.

Skrevet

Siden min favorittblogg heter Emmeline, synes jeg det er et nydelig navn :-)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg syns Emmelin er veldig fint, uten e:-)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, og vurderte det selv. Men jeg kjenner ei jente som heter det, så vi valgte Emine istedenfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...