ApriIbaby Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hørt det før? Kjenner noen som heter det? Liker du det? Synes navnet var uvanlig, men fint...tror jeg. For ordensskyld..jeg er ikke på navnjakt, jenta vår har fått navn, snublet bare over navnet på nettet.
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det er litt for nusselig, men helt greit.
partyoffive Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Litt mye synes jeg. Liker; Line, Eline, Seline og Emma Emilia Emilie
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Litt for søtt for mine ører.. Men veldig fint navn i slike romlemantiske bøker som Tilbake til Riverton, Den trettende fortellingen etc... :-p
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Klinger pent, og likner på mitt eget navn... Som jeg er veldig glad i. Ser for meg en søt jente, ville skrevet Emeline.
Joikaboll@ Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Veit av ei med navnet Emmyline, stilig navn egentlig.
It's all about me Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Jeg snes det faktisk er kjemefint. Søtt ja, men søtt av den typen som passer på ei søt jente/dame i alle aldere.
petite fleur Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Siden min favorittblogg heter Emmeline, synes jeg det er et nydelig navn :-)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Jeg syns Emmelin er veldig fint, uten e:-)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det er kjempefint, og vurderte det selv. Men jeg kjenner ei jente som heter det, så vi valgte Emine istedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå