MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Urk.. fler her som sliter med halsbrann eller? Er jo helt gørr synes jeg.. Har dere noen tips mot halsbrann? Mamma sa jeg skulle drikke litt melk, og det hjelper der og da, men så kommer det tilbake.. og jeg er ikke særlig glad i melk så å gå hele dagen å drikke melk er uaktuelt:P
<3 N & M <3 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 er noen som sier at lovehearts skal hjelpe mot halsebrann:) eller andre produkter som det er brus pulver i,) jeg har kjøpt meg en rull med love hearts, men har ikke fått prøvd det ut ennå
b77h Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 jeg hadde mye av det i uke 5, og da var det noen her inne som anbefalte å spise mandler. og jeg følte faktisk det hjalp litt. og dessuten er det kjempebra m masse gode næringsstoffer :-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 Jøss.. har faktisk en rull liggendes på kjøleskapet.. så den skal jeg jammen meg gå å knaske nå;D Takk for tipset! Håper det hjelper! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå