Gå til innhold

UL spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

 

Jeg skal på UL om en uke og vil da være 9+2 på vei.

Det jeg lurer på er om det blir tatt innvendig eller utvendig UL?

 

Har hørt litt rundt og noen sier innvendig, mens andre sier utvendig..

Er vel kansje forskjell fra lege til lege, men hva er mest normalt?:)

 

Takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Som du sier kommer det jo helt an på hvem du går til, men det mest vanlige er å ta innvendig UL frem til uke 10. Det kan også være aktuelt etter uke 10, men da er sjansen for å se noe utvendig større.

 

Jeg var på UL i forrige uke da jeg var 10+2 og det var en innvendig ul. Du ser mer ved en innvendig ul så tidlig, og selv om ikke gynstolen er vår beste venn så var jeg veldig komfortabel med gynekologen. Hun hadde en ny type stol også så jeg slapp å ligge med bena rett i været som hos legen. Selve ul-appartet er jo ikke så veldig skremmende og jeg synes ikke det var noe vondt i det hele tatt. Jeg var hos en gyn som er spesialist på sitt felt, og da særlig innen svangerskap så hun visste ihvertfall hva hun drev med.

 

Håper du får en god opplevelse og får se din lille spire tydelig! :)

 

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...