Huldrepia Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Har vert plaget i det siste av at jeg får vondt i skjedeveggene etter samleie. det er deilig, og jeg kommer lettere enn før (mye lettere *rødme*), og ting fungerer SUPERT når vi har sex, men etter sexen det er da det starter, 10-15 min etter sex da blir det ubehagelig og en dump smerte i underlivet, som nesten sprer seg opp i nedre del av livmoren, og slik holder det seg i et par dager, noe som føre til at min kjære kun får nyte av de orale gleder jeg kan gi... Det er frustrerende, det er så ubehagelig at jeg ønsker ikke at han skal være borti underlivet mitt. nesten så det er ubehagelig å gå på do... er det sexen eller orgasmen?? er det flere som har det slik?? Er det farlig?? bekymret....
cathoz Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jaa!! Jeg svir etter samleiet og får stikkende smerte i noen dager. Utroilg plagsomt,men slimhinnene er vel tørrere under svangerskapet?? Jeg er også bekymret har bestillt time hos legen så han kan sjekke meg,dette er sikkert helt normalt men greit å bli beroliget;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 det kan ha med slimhinnen å gjøre... hadde samme problemet tidligere, var godt under samleiet, men hadde vondt etterpå.. for min sin del så jeg ingen andre råd enn å gå til legen å spørre (min lege er en eldre mann, så var noe flaut).. men han ga meg et råd om å prøve glidemiddel, siden slimhinnen er mer tørr i svangerskapet.. hos oss gjorde dette underverket! og samleiet kan nå nytes til det fulle igjen! det er jo bare å prøve, se om det er dette som er problemet? eller så må man nesten forhøre seg på nytt.. er hvertfall verdt et forsøk :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå