Gå til innhold

Hvem F**** er det som er oppe på loftet!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,holder på å bli gal av at det er lyder der oppe,så tør jeg ikke gå å se!! Hunden bjeffer mot gangdøra,mannen har låst etter han gikk på jobb,eller,jeg var å låste den etter han.

Nå hører jeg tydelig at det er noen der oppe,men jeg tør ikke gå å se! :(

Naboene under kommer ikke hjem før onsdag :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Vinden tenker jeg? Eller regnet? I verste fall er det en innbruddstyv men regner med han hadde dratt seg ut by now.. :-)

Skrevet

Ikke vinden,stolene blir flytta på,og det smelles i dørene :(

Uff,kjenner jeg synes dette er EKKELT! Har iallefall låst mi dør inn til vår leilighet nå! :(

Skrevet

Tror ikke du skal være veldig redd.. Det er jo ikke i leiligheten din uansett:-) Kanskje naboen er på loftet? Eller vaktmesteren? :)

Skrevet

Ingen bor der ser du. Og dette er ett vanlig hus uten vaktmester hehehe :)

Jeg føler det er en mann der oppe jeg,nå høres jeg VELDIG teit ut,men det var faktisk en så brant inne der for 20-25 år siden.

Jeg har prata med huseieren mer en en gang om at jeg hører at det går folk der oppe. Og han fortalte meg dette om han mannen som brant inne.

Feks på lørdag når jeg skulle legge meg,så gikk jeg ned og låste ytterdøra,og slukka alle lys i gangen. På søndags morning så var lyset på loftet PÅ,og jeg VET med 100% sikkerhet at det var av når jeg la meg,for det blir veldig mørkt utenfor min dør når alle lys er slukket,er lyset utenfor loftsdøra på så er det ikke så mørkt utenfor mi dør.

Uff,jeg føler meg litt teit nå asså,men jeg kan ikke noe for at jeg er litt redd hehe.

Skrevet

Kanskje du skal ringe sånne "ghost hunters"? ;p Er litt glad i sånne paranormale fenomener. Ser kanskje litt for mye på hjemsøkt.. hehe

Skrevet

Hehe,ja kanskje jeg skal det ;)

Uff,nå er det helt stille igjen der oppe,og jeg har ikke hørt noen gå ut døra nede. I dette huset så er det veldig lytt,så man hører alle som går i trappene,men jeg har ikke hørt en dritt ...Adrian sover,og jeg har radioen av for å høre etter hehe.

Skrevet

Hehe.. Jaja.. Hva enn det er, så er det nok mer spennende i hodet ditt og redselen din enn i virkeligheten :-p Tror du bare skal gå å sej eg

Skrevet

hehe,synes det er mer ekkelt enn spennende da ;) å gå å se tør jeg ikke,men det er stille nå. Trenger ikke å være"spøkelser" men det er veldig mangen halvrare folk så har bodd her før huseier kjøpte huset,så det kan jo være det er dem som enda låser seg inn!! Vet at han ene har vært å rota i postkassa her endel ganger sa huseier...Ekkelt er det iallefall!

Skrevet

Jo, gå opp og se da vel? Om det er noen som ikke skal være der (levende med nøkler) så skremmer du de vekk for en stund da.

Over der vi bodde før gikk det fyllikker og narkomane inn og sov om natta. Hørte tassinga ganske godt. Men de forsvant fort etter at vi gikk opp et par ganger og sa i fra. De ville bare være der så lenge de fikk være i fred,....

Skrevet

Jeg tør ikke! Sånn er det bare! Noen er mer redd for sånt enn andre. Tenk om det da er en ustabil narkoman eller alkoholiker (vet det var sånne folk så har bodd her før) så begynner de å hisse seg opp mot meg hvis jeg skal si de skal gå,og så er jeg her alene med sønnen min...nei uff,holder meg her inne jeg med låst dør! Vil ikke risikere å ha sinte folk rundt meg når jeg er alene med liten baby.

En kompis skal komme innom om en liten stund å kikke for meg :P Kall meg gjerne pyse om dere vil,men det er bare sånn jeg er! :D

Skrevet

Ok. :)

Er jo forsåvidt ikke så trygt i lengden med uvedkomnmende på loftet heller da. Spesielt ikke av den typen som trenger penger til dop eller er rusa... De fleste jeg har jaga vekk har gått frivillig uten noen trussel forresten, men jeg er kanskje litt ekstra vant til de etter diverste jobber på sosialkontor og slike steder der de møter opp rusa og sinna...

Håper kameraten din komnmer snart for å se etter. :)

Skrevet

Ingen var der,men døra nede var åpen når jeg skulle lukke inn kompisen min. Men jeg har nevnt dette for huseier,og han skal bytte lås på ytterdøra! :) Ekkelt å vite at det er folk som har nøkkel hit!!

Skrevet

Ja, men da er det sikkert noen som låser seg inn. På en måte bedre enn spøkelser, men samtidig ganske ekkelt at uvedkommende roter i huset dere bor i. :)

Skrevet

Ja nå ble jeg litt usikker på hva som er best egentlig hehe. :P Uff,alt folk får seg til å gjøre!! Låse seg inn i ett hus dem overhode ikke bor i ! Frekkaser!

Skulle bare ønske jeg var litt tøffere og tørte å kasta dem på hue og ræva rett ut jeg!

Skrevet

Ja, men nå får dere byttet lå og så ordner det seg! :) Det går jo bra. Bare flott dere oppdaget det før dere en tilfeldig dag ble rundstjålet eller noen brøt seg inn hos dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...