Gå til innhold

skal til legen for en sjekk, orket ikke vente mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert kvalm me løs mage og diare i ca en uke nå, og natt te søndag og søndagsmorgen kom det som eg tror er slimproppen.. Etter det har eg vert enda mere kvalm og vondt i magen... Skal på dia kontroll og vekstkontroll i morgen men klarte ikke vente mere.. Er jo litt redd og bekymret, for eg er bare i uke 32... Syns det også er litt mindre liv generelt. Føles ut som ungen ligger laangt nede og eg syns magen har synket... Skulle bøye meg og det var så ubehagelig, føles ut som at hode te babyen låg i veien...

Skal vere hos legen om en time..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi. lykke til. får håpe at det ikke er noe på gang, du får si til babyen din at den skal vente noen uker til ;) Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Takk!

Ja vil nå helst ha den der i 3 uker til vertfall.. Etter det kan den bare komme.. Ja skal oppdatere når eg kommer til bake...

Første jenta ville ikke komme ut i da heila, men denne virker som vil ut allerede... Ingen mellomting her.. hehe

Skrevet

Hei! :-)

Vondt å gå å være usikker, så bedre å sjekke!

Ønsker deg lykke til! :-)

Skrevet

Det er nok slimproppen som har gått, måtte slappe av så ikkje vannet går.. Er jo litt tidlig.. Skal på kontroll på sykehuset i morgen, så da får jeg litt mer svar etter eg har vert hos gynekologen... Føder ikke helt enda heldigvis.. Men skulle holde sofaen...

Skrevet

Holde sofaen ja... det hørtes jo kjekt ut, i 8 uker til da eller? Håper du får mer svar i morgen på sykehuset! Hvilket sykehus går du på? Godt å høre det ikke er fødsel på gang i alle fall, så krysser vi fingrene for at vannet ikke går!

Skrevet

Får nok vite mer etter sjekken på sjukehuset.. De kan vel si litt mer om koss da ligge an.. Sjekka ikkje åpning eller noen ting i dag...

Kontrollen på sjukehuset er egentlig i forbindelse med svangerskapsdiabetes.. Og da tar de jo ul for å sjekke vekst og da kan de vel sjekke diverse annet også... Ja den kan holde seg inne i 3-4 veker til så kan den bare få komme..

Har hørt at ein føder innen 3 veker etter slimproppen har gått, men aner ikke..

Skal ha familieselskap på onsdag også, datteren min blir 3 år.. Men heldigvis komme mamma og hjelper meg..

Skrevet

Det med tre uker er bare tull, sier jordmoren på sykehuset her jeg ligger. Selv har jeg hatt åpning fra uke 24, og er nå i uke 37. Kjenner mange som har "mistet" slimproppen tidlig. Slapp av til de får sjekka deg for åpning:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...