drømme_mamma er gravid Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 bare på dagstur? for å se på dyrene, eller er det for tidlig?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Min var ikke overbegeistret da han var 2,5 år (!!), men unger er jo forskjellige )
drømme_mamma er gravid Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 ja, tenkte å ta en stopp der på vei til stavanger. strekke på beina og oppleve noe.
bambi på isen Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Ganske dyrt å komme inn i dyreparken. Men mine har kost seg i dyreparken uansett alder, første gang eldstemann var i dyreparken var han 11 mndr eller noe sånn, koste seg og så på dyrene han :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Mine unger har storkosa seg der i den alderen! Når eldste var så liten sovna han idet vi gikk ut av porten kl 18:30, hadde ikke tid til å sove på dagen! Var i godt humør og hadde tydeligvis glede av turen =) Minstemann var 1 år nå sist vi var der, og han også kosa seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå