bambi på isen Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Mannen er på jobb, ungene er hos svigers og jeg sitter her og føler at jeg burde gjøre noe..... Burde rydde i et skap på kjøkkenet, burde nok vaska noen klær osv. hmmmmmm, kanskje jeg skal reise meg og gjøre noe????
Dotten Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Ut å jakte isbjørn kanskje He, he. Nei stakkars hvite bamse! Ta deg en velfortjent hvil foran tv-en og kos deg med at nå har vi fått dårlig vær også Eller du kan rydde da, men det er jo såååå kjedelig!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Du burde komme hit og hjelpe meg å leite etter mobilen min som datteren min har gjemt. ARGH! Kan ikke ringe på den heller, for den er tom for strøm!
bambi på isen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 Jepp, kan komme å hjelpe deg å lete jeg, men er kanskje litt langt, hvor bor du forresten???
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Bergen. Har en følelse av at du bor litt lenger nord? Jaja. Det går jo fly )
bambi på isen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 Er nok litt lenger nord ja, men det går et fly i 15 tiden, så er jeg hos deg i løpet av kvelden engang, koster vel bare 3-4 tusen eller noe sånn, men stiller opp for deg vett du :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Sånn skal det låte!! Skal hente deg på Flesland jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå