Gå til innhold

Blogging er lik psykisksyk ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare syke som blogger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må jo bare spørre.. så bloggin er lik spykisksyk og her da?

Skrevet

Neida. De aller fleste som er psykisk syke er her på anonymforum.

Skrevet

Ikke nødvendigvis syk, men viser mangel på evne til å se konsekvens av egen handling..Siden den evnen ikke er ferdig utviklet før ca 25 års alder,- så burde egentlig mulighet for å legge ut ting på nettet ha 25 års grense..

 

 

For det er utrolig mange der ute som kommer til å slite etterhvert..Når de blir voksne,- også ligger meninger, holdninger, bilder ,-ja hele ungdomstiden for evig og alltid ute på det store nettet.... Ikke sikkert det er like kult når man er 40 som når man er 16, 17 18 eller 22......

 

Jeg er utrolig glad ikke mine meninger og holdninger som 18 åring hører til historien og ikke ligger ute til forlystelse for hele verden ihvertfall..Og vil legge til at jeg var blant de "voksne og fornuftige" i hele tenårene, og early 20..... Tja, ville ikke sagt det sånn selv nå i etteritd nei :o)

 

Men hva hjelper det hva jeg, ei gammel kjerring på over 30 sier,- når bloggerne selv FØLER de er så voksne som de noensinne kommer til å bli....EN dag,- skal jeg sitte i sofaen og si,- "hva var det jeg sa ",-.....

 

Skrevet

Jeg jeg bli med på den "hva var det jeg sa?"

 

Gleder meg nemlig... ;-D

Skrevet

Helt enig!!!

 

Blogging = Lite gjennomtenkt

Skrevet

Blogger ikke, men hver uke skriver jeg av liten avis over hva jeg har drevet med, spist og hatt på meg osv som jeg deler ut til alle som vil ha ;P

Skrevet

Kan man abonere eller??? ;o)

Gjest Tale30
Skrevet

Det er jo forskjell på bloggene da. Mange blogger om for eksempel interiør og strikking osv. det kan jo være morsomt å ha en slags dialog om det man lager.

 

Verre er det med triste 17 åringer som skriver svært intime detaljer om sin psykiske tilstand på nett. La oss si at vedkommede skal søke jobb senere, eller skal søke om å få adoptere for eksempel. Slike skriblerier kan jo velte hele greia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...