nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er sikker på at hun smilte bevisst til meg to ganger i dag... Men når vi har prøvd å få henne til å smile etterpå ser hun bare dumt på oss... haha ) Hun er 4 uker. Husker jo ikke dette med første... Når er det dette begynner å komme bevisst?
It's all about me Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Kan fint smile når de er 4 uker. Minstejenta mi lo for første gang på 1mnd-dagen, smilet kom en stund før. Eldstemann derimot brukte mye lengre tid.
ApriIbaby Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Er vanligst at det skjer i uke 44 og 45. Vesla vår smilte før det :-))
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Trur nok fint de kan smile når de er 4 uker - minstemann her var ganske stiv i maska(det skulle endel til før han gadd trekke bittelitt på smilebåndet!) helt fram til han var ca 8mnd`er!!!
Grigri m/3 gutter Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Ved 2 mnd kan de smile sosialt, men de kan komme fra 4-6 uker. Før det er det oftest mageknip eller noe som gjør at de bare lager en grimase.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2009 hun har smilt siden sykehuset, men helst med øynene igjen. Men i dag har hun stirra meg inn i øynene og glisa skikkelig ) Flere ganger ) Moro altså!
Gjest thricane Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 kan godt hende hun smilte:) min første smilte da han var 7, nesten 8 uker. han ble født før tiden, uke 36. min andre smilte etter 3 dager, hun ble født i uke 41, men hadde menstermin en del før det, så gikk en stund over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå