snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 shitt..... er i sjokk men er 7 dager over da så er velpå tide
♥tosmåtroll♥ Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 ååå...masse lykke til! Tenk nå møter du snart den lille :-) heldigris!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Oi, bare 1-3 min mellom! Effektive greier. Lykke til med fødsel.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 måtte hjemm en tur tar tid dette men f.... så vondt... (raske men liten effekt sullet rundt en time og de var bare kommet masse slim ikke noe mere opning:(... men er hvertfall moden og litt open) hun sa de var masserier de andre, men fødsel enten i dag eller i morgen så er spente nå....
*stine j-g-j *har født* Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Hold ut Tenk på hva du har i vente - et lite gull i armene i løpet av en dag eller to:) Masse, masse lykke til:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 takk biter tennene sammen og venter på riene skal bli mere stabile... så vi kan dra tilbake til sykehuset....
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Men de hørtes da veldig tette ut til å bli sendt hjem? Vi dro på sykehuset da vi hadde 5 mellom sist og da ble vi skrevet inn. Hmm. Lykke til igjen, håper de gir fremgang snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå