villemo26 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 var en del kvalm i første trimester, spydde vist eg ikkje fikk i meg mat og sånn. Er i uke 18 no, og da kom kvalmen tilbake. Spydde her om dagen, og kvalm som ei fele om morningen. Nåken som har det på samme måte?
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jupp...hadde en pause på et par uker, men nå har kvalmen kommet for fullt her igjen også :/ usjusj det er tungt med denne kvalmen.. er i uke 19+2 nå.
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Kvalmen har vært for fullt hos meg i dag, etter en pause på noen dager. Jeg trodde jeg var kvitt den. Slipper å kaste opp, men det har vært på grensa noen ganger. Jeg er 12+5.
viking-girl Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg må først få si at jeg har vært heldig med lite kvalme. Er nå 17 uker på vei. Men gjennom alle ukene, har kvalmen kommet sterkt på, dersom jeg har stresset. Det kan være jobb, reise, eller lignende. Kjekke ting, like gjerne som mer slitsomme ting. Kanskje har du presset deg litt vel mye i det siste? Gjerne litt typisk, når man kjenner at ting begynner å bli bedre.. Så tror man at man klarer mer enn man faktisk gjør. Min kvalme blir fort bedre, dersom jeg legger meg litt nedpå, og tar det mer med ro. Håper du har anledning til det i løpet av dagen! Det går nok over igjen! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå