Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Dette med at man skal søke jobben om permisjon? Hvordan man gjør det? Har ikke peiling, og det har ikke min arb.giver heller? :S
*stine j-g-j *har født* Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg jobber kommunalt og der har de et internskjema som skal fylles ut og gis til arbeidsgiver. Hvis arbeidsplassen din ikke har dette, kan du helt sikkert ringe til NAV og spørre hva som skal være med i en slik søknad. I tillegg må du søke NAV om fødselspenger, men det vet du sikkert
Silje_vanilje Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Ja jeg har den søknaden om fødselspenger men visste ikke jeg måtte søke jobben. hehe. får bare høre med nav da. Stress for de er tålig idiotiske her
*stine j-g-j *har født* Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 I tillegg må arbeidsgiver fylle ut et skjema som kartlegger dine skatte- og inntektsopplysninger. Det kan være at dette skjemaet sendes direkte til din arbeidsgiver etter at du har søkt om permisjon til NAV. Tror søknad om permisjon til arbeidsgiver er en formalitet som skal inneholde tidspunkt for permisjon og om du eventuelt skal avvikle ferie i permisjonstiden eller ikke. Dessuten skal den inneholde hvilken dato du regner med å være tilbake i jobb. Puh - ikke lett dette, MYE å sette seg inn i Lykke til
Silje_vanilje Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Nei er alt for mye å sette seg inn i . Takk for bra svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå