drømme_mamma er gravid Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Sønnen vår er snart 18 mnd, og dette er eneste vaksinen han ikke har fått. Er litt redd for konsekvensene, som autisme...men hvor lenge kan jeg utsette denne vaksinen og hjelper det noe?
Dotten Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Uten å svare som fagperson, tror jeg ikke det har noe å si på hvor gammelt barnet er når det får vaksinen, for skulle de reagere negativt på vaksinen, så vil de gjøre det uansett alder. Er du så redd for bivirkninger e.l. så hadde jeg heller latt være å ta den. Selv vurderte vi sterkt å droppe trippelvaksinen... (inneholdt vel bl.a. koppevaksinen som jeg selv heller ikke fikk som liten), men nå er det vel fem i en og ikke tre i en som før, så etter laaang vurdering tok vi vaksinen alikevel.... også MMR... om det var en egen. Huff. Burde huske dette, men har helt glemt alt rundt disse vaksinene og hvilke vi tok.... Har det heldigvis på vaksinekortet da Lykke til med avgjørelsen. Ev. kan du jo snakke med Helsestasjonen eller en uavhening lege/helsesøster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå