Gå til innhold

gi meg styrke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å klare å slutte med nattpuppen, nå MÅÅÅÅÅ jeg bare. mini er snart 1 år og jeg orker ikke mer...skal begynne å jobbe også...

i natt var første natt, og d var rett og slett JÆVLIG.....han hyltgråt i 45min og da var han HELT utslått, lå bare å stirra tomt ut i lufta og hiksta...mannen min var inn med jevne mellomrom men han gråt bare enda mer da...var jo meg og puppen han ville ha...

men etter den "gråtetokta" så sov han resten av natta og d gjorde godt...men d var litt vondt i mammahjerte både i natt og i dag tidlig når jeg så han....men han så nå blid og fornøyd ut da....

så nå måååå vi bare klare dette....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste har dere nå bak dere, og det blir lettere for hver natt :o)

Skrevet

ja håper d!!

har prøvd før også men så har d liksom sklidd ut igjen etter hvert....men nå er d slutt!!! hehe

Skrevet

Husker hvordan det der var, er helt grusomt når det står på. Med minste mor lå jeg på hotell i 2 netter, første natta hadde ei venninne av meg henne, og andre natta hadde mannen min henne, da gikk det helt fint. Ble litt masing når jeg kom hjem igjen, men da tok mannen min henne og ga henne flaske med vann på. Tror ikke jeg tør å si hvor gammel hun var engang, men hun var eldre en 1 år.....

Lykke til, dette her kommer du til å klare :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...