Mamma til en engel<3 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei, ser det er en del som får tidlig ul? Hvorfor det? hvilke kriterier må til for å få det??:-)
Sandy84 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg spurte bare legen min om jeg kunne få det for trodde jeg var lenger på vei og bare egentlig var nysgjerrig siden det var 1 gang. Han jeg skulle til på ul hadde tilfeligvis en ledig time så da kom jeg inn:) Tror det bare var flaks for min del. Bare å prøve å se:)
ny83 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 hei. jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 18 pga alvorlige missdanelser, da blei jeg lova at neste gang jeg blei gravid skulle jeg få så mange ul jeg ville ha på sykehuset.
<3 N & M <3 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 tror nok de fleste her inne som tar tidlig ul har bestilt den selv:) og betaler den selv:)
Mamma til en engel<3 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Okey, tusen takk for svar alle sammen:) Skal hvertfall høre med legen min, vi har en hel haug med trillinger i slekta på begge sider, så jeg er litt nervøs for å pluttselig ende pp med 4unger i en alder av 20år liksom, så har litt lyst på tidlig ul bare for å sjekke liksom:-) Beholder da uansett, men litt greit å vite altså.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har mistet 3 ganger, så vil derfor ha tidlig UL. Har gitt opp det offentlige, så betaler alt selv på Volvat. Men det er DYRT! Hver ul koster ca 800-900 kr, jeg er 5+6, og har vært på 2 stk allerede. Men er verdt det!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Grunnet epilepsi og antiepileptika får jeg fler UL enn normalt på sykehus. Har også mistet noen ganger tidligere, så skal være godt med tett oppfølging
lovise78 Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har bestilt UL i uke 12 i dag:-) Er 5+ 2 nå, så lenge å vente. Vi gjør det i privat regi, fordi vi ønsker å se at babyen er frisk, og litt av nysgjerrighet. Lenge å vente på den ordinære UL. Bestilte på Majorstuaklinikken, og koster 1200 kr.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Jeg får det pga sykdom og medisiner.Må sjekke at fosteret vokser som det skal
MissG Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Jeg var på tdilig ul i dag. Veldig morsomt å se embryoet og at hjertet slår. Gynekologen sa at det er 90 % sikkert at det overlever når man har sett det. Er 6+4 i dag. Jeg tok det på volvat og betalte 900 kroner. Bestilite en ny i uke 12. Etter den ul føler jeg at det er ok å fortelle om graviditeten til "alle".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå