Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 sitte her å venter på å gå avgårde til første legekontroll. det er tredje gang jeg gjør dette, men er skikkelig nervøs nå.........hva om jeg ikke er gravid alikevel? tenk om ikke ting er sånn det skal være denne gang......og jeg som har to nydelige unger fra før.........trenger ett dytt for å i hele tatt komme meg avgårde i dag...........
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Kjære deg! Det går nok helt fint skal du se. Du har vel tatt en test hjemme, og så lenge du ikke har hatt store blødninger så er du nok enda gravid. Det er jo bare hyggelig-man får liksom satt i gang svangerskapet, og det er offisielt! Du får litt klarhet i ting-satt termin, du får helsekort og sånn koselig bok, og du skal nok se at alt er helt supert! Og når du er ferdig, og du har fått konstatert at alt ER supert, så er det jo kjempedeilig! akkurat som å trene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå