EvaY76 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Veldig lenge siden eg har vert inne her no.Kanskje ingen som er her inne no som husker meg igjen? Men må få fortelle mi historie...Den som venter på noke godt venter ALDRI forgjeves. Har hatt 7 IVF forsøk over 3 år på St. Olavs uten noke tegn til å lykkast. Da våre forsøk der var over bestemte vi oss for å prøve lykken i Danmark, nermere bestemt Nordica i København. Var veldig skuffa etter uttak da det berre vart 3 egg ut. Berre 1 av egga var bra nok til å sette inn, eit 8 delt egg. Dette var 22.juni. Har hatt sterke menssmerter i 10 dager no, har berre venta på blødning, som ikkje dukka opp...Det har alltid gått gale rundt RD 10 ved tidligere forsøk.Men no kom eg nettopp heim frå nattevakt på jobben og testa positivt som bare det :-) Kan nesten ikkje forstå at det er sant.Har aldri skjedd før :-) Så uansett korleis dette går så veit eg at eg kan bli gravid :-) JIPPI
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Fantastisk ! Gratulerer !! Måtte alt gå bra videre! Satte du inn på dag 3 siden egget var 8 delt ?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg husker deg! Gratulerer sååååååå mye :-) Klem
lillebie på`n igjen Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så mye! Jeg kan skrive under på at Nordica kan sakene sine!! jeg ble gravid der på 3 innsett med assisted hatching- og vil være evig takknemmelig til Dr Lindenberg og alle de andre der nede- de er helt fantastiske )
Gjest lille fiol Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så utrolig mye! Dette fortjente du virkelig:) Vi har også akkurat kommet hjem fra Dannmark og har fått + test på vår 7 forsøk!
bianchi Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 jeg satte også inn et åttedelt egg (og et seksdelt egg). Satte inn på dag 2 som vanlig...noen egg deler seg vel litt fortere...det var første gang (dette var 7 innsetting) et av eggene mine er blitt delt i så mye som åtte, og første gang jeg er blitt gravid;) vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre....
Rose69 Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Så gode nyheter,EvaY76!!! Og ja; det er sant---de fleste klarer det til slutt. Det tar bare litt tid iblant! Vi begynner jammen å bli verdensmestere i tålmodighet og venting! Gratulasjonsklemmer :-) Det er velfortjent kan man trygt si!
Ann-ch. Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Så flott!!!! Gratulerer så mye og masse lykke til videre.
EvaY76 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 Svar på sprm. JA egget vart satt inn etter 3 dager. Stor forskjell på det meste frå St.Olavs og Nordica. Alt virka så "enkelt" på ein måte med alt i København. Ja dette er nesten ikkje til å tru. Takker for omtanken frå dåke... No er det berre og håpet at spiren sitt der den skal og at dette går fint :-)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Herlig!! GRATULERER!! du skal se det trives der inne og kommer en baby i mars :-)!!
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så mye!! ) Så bra at det endelig klaffet!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Oi, gratulerer så mye :-) Vel fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå