Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei ...etter mange mnd med amming og løfting har jeg merket at jeg er ganske sliten i ryggen....Når jeg bøyer hodet forover og legger haken ned mot halsen føles det som det "henger" fast mellom skulderbladene....Det er stramt og vondt liksom....og når jeg tar hodet opp igjen så blir jeg svimmel....dette skjer også dersom jeg vrir hodet fra side til side...og det knaker liksom litt i nakken....er veldig ubehagelig....det føles som jeg er hengt opp på en kleshenger dersom noen skjønner hva jeg skal frem til hehe....:/..Er det noen andre som har sliti med dette som kan gi noen råd........Bør jeg kontakte en kiropraktor.......? Kan jeg ha en låsning i nakken-ryggen som gjør at jeg blir svimmel?....Har noen av dere vært til behandling for dette og hjalp det noe? hvor mange behandlinger måtte til........Håper noen kan svare meg på dette.....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg var 2 ganger hos Osteopat og ble helt fin igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 pass på å få hjelp via legen din, trenger du flere behandlinger er det ganske kostbart. det er mye rimeligere når du får en henvisning.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Så får du henvisning til en som egentlig ikke hjelper deg, men setter deg opp til mange timer for å tjene ekstra med penger på refusjonen som følger henvisningen din. Egenandel x 14 behandlinger koster også mye penger!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Hva er en osteopat da? Hva gjør han /hun........er det smertefullt.......:?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Osteopater er gjerne fysioterapeuter med 6 års tilleggsutdanning! Det er en meget lang og grundig utdanning, som bygger på et mye bredere spekter enn kunn fysoi, kiro eller manuellterapeuter. Sjekk ut denne linken: http://www.osteopati.org/hva-er-osteopati/ Det er ikke mer smertefullt enn å gå til fysio eller kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå